Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
BZP-WPP-2374-1-20-BAF-PN-BS/2020
Postępowanie na "Przebudowę szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie" – nr BZP-WPP-2374-1-20-BAF-PN-BS/2020 prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://mswia.ezamawiajacy.pl
Przed upływem terminem składania ofert dokumentacja postępowania dostępna jest pod linkiem: https://mswia.ezamawiajacy.pl/pn/mswia/demand/notice/public/4699/details
Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne”. Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SIWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” dostępne pod adresem: https://mswia.ezamawiajacy.pl/app/login?scrollElementID=Zaloguj w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Założenie konta BASIC wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 576 87 90
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl