W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci

13 lutego 2024 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie o konkursie zamieszczone zostało w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Termin zgłaszania ofert na realizację wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął 5 marca 2024 r.

Zadanie będące przedmiotem konkursu obejmowało następujące działania:

A.    prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego interwencyjnego telefonu w sprawie zaginionych dzieci oraz osób starszych, 
B.    rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w poszukiwania zaginionych dzieci i seniorów, w tym przede wszystkim z Policją oraz mediami,
C.    prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do społeczeństwa na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci,
D.    prowadzenie/rozwijanie współpracy międzynarodowej w zakresie poszukiwania osób zaginionych,
E.    udzielanie pomocy rodzinom osób zaginionych, przede wszystkim w zakresie wsparcia psychologicznego, prawnego i socjalnego – w ramach wspierania ustawowych działań Policji w obszarze poszukiwań osób zaginionych. 

Komisja konkursowa, powołana na mocy decyzji Nr 6 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 marca 2024 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny ofert na realizację w roku 2024 r. zadania publicznego pod nazwą „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci”, dokonała oceny 2 ofert zgłoszonych w odpowiedzi na ogłoszenie o konkursie. 

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert oraz wartość merytoryczną projektu. 
Do zdobycia było maksymalnie 800 punktów. Oceniane oferty uzyskały następującą punktację:

  1. Stowarzyszenie Grupa  Ratownicza „Nadzieja” –   329 pkt.
  2. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych  –   702 pkt.

Oferta zgłoszona przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych została wybrana do realizacji w 2024 roku zadania pn.: „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci”. W dniu 27 marca 2024 roku właściwy członek Kierownictwa MSWiA, zaakceptował wybór Komisji konkursowej. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych otrzyma dotację w wysokości 350 000 zł.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.03.2024 12:20 Jakub Kolasiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Zalewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci 1.0 28.03.2024 12:20 Jakub Kolasiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}