W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci

14 stycznia 2020 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci z dotacją w wysokości 130.000 zł dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie konkursu zamieszczone zostało na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Termin zgłaszania ofert realizacji wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął 7 lutego 2020 r. 


Zadanie obejmuje następujące działania:

  • prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego interwencyjnego telefonu  w sprawie zaginionych dzieci, 
  • rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w poszukiwania zaginionych dzieci, w tym przede wszystkim z Policją oraz mediami,
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do społeczeństwa na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci,
  • prowadzenie/rozwijanie współpracy międzynarodowej w zakresie poszukiwania osób zaginionych,
  • organizowanie/prowadzenie szkoleń dla osób z grup profesjonalnie zaangażowanych w poszukiwania osób zaginionych,
  • udzielanie pomocy rodzinom zaginionych dzieci, przede wszystkim w zakresie wsparcia psychologicznego, prawnego i socjalnego – w ramach wspierania ustawowych działań Policji w obszarze poszukiwań osób zaginionych.

Komisja konkursowa, powołana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, dokonała oceny 2 ofert zgłoszonych w odpowiedzi na konkurs 21 kwietnia 2020 roku. 

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty 
z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert, wartość merytoryczną projektu, dotychczasowe doświadczenie organizacji oraz kalkulację środków przeznaczonych na realizację zadania. Do zdobycia było maksymalnie 450 punktów. Oferty uzyskały następującą punktację:

  1. Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom „Nadzieja” – 391 pkt.
  2. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych – 305 pkt.

 

Oferta zgłoszona przez Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom „Nadzieja” została wybrana do realizacji w 2020 r. na realizację zadania pn.: Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci w 2020 roku. 

13 maja 2020 roku Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zaakceptował wybór Komisji konkursowej. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.05.2020 17:44 Joanna Ćmiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Goszczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci 1.0 14.05.2020 17:44 Joanna Ćmiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}