W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa wsparcia technicznego wraz z gwarancją producenta dla urządzeń sieci TESTA-ng, zakup kart modułowych dla urządzeń Juniper EX4600 oraz wkładek wraz z programatorem

BF-WZP-2374-1-33-DT-PO-SZ/2024

Postępowanie na „Usługę wsparcia technicznego wraz z gwarancją producenta dla urządzeń sieci TESTA-ng, zakup kart modułowych dla urządzeń Juniper EX4600 oraz wkładek wraz z programatorem” – nr BF-WZP-2374-1-33-DT-PO-SZ/2024 prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, o wartości powyżej progów unijnych w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 410 ust. 1 ustawy Pzp.

Dokumentacja postępowania dostępna jest pod  linkiem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/145829/details

Z dokumentami zamówienia można się zapoznać również wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Lista postępowań PZP”, przed upływem terminu składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w folderze „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”.

Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentami zamówienia bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie pt.: „Instrukcja dla Wykonawcy” dostępne pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/app/login w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”.

Założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.10.2024 16:31 Sylwia Zysk
Pierwsza publikacja:
21.10.2024 16:31 Sylwia Zysk
{"register":{"columns":[]}}