Usługa wsparcia technicznego wraz z gwarancją producenta dla urządzeń sieci TESTA-ng, zakup kart modułowych dla urządzeń Juniper EX4600 oraz wkładek wraz z programatorem
BF-WZP-2374-1-33-DT-PO-SZ/2024
Postępowanie na „Usługę wsparcia technicznego wraz z gwarancją producenta dla urządzeń sieci TESTA-ng, zakup kart modułowych dla urządzeń Juniper EX4600 oraz wkładek wraz z programatorem” – nr BF-WZP-2374-1-33-DT-PO-SZ/2024 prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, o wartości powyżej progów unijnych w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 410 ust. 1 ustawy Pzp.
Dokumentacja postępowania dostępna jest pod linkiem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/145829/details
Z dokumentami zamówienia można się zapoznać również wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Lista postępowań PZP”, przed upływem terminu składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w folderze „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentami zamówienia bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie pt.: „Instrukcja dla Wykonawcy” dostępne pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/app/login w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”.
Założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 257 22 23
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
- Ostatnia modyfikacja:
- 21.10.2024 16:31 Sylwia Zysk
- Pierwsza publikacja:
- 21.10.2024 16:31 Sylwia Zysk