Wsparcie techniczne dla posiadanego systemu kopii zapasowych backup
BZP-WPP-2374-1-31-DT-PN-BS/2020
Postępowanie na „Wsparcie techniczne dla posiadanego systemu kopii zapasowych (backup)" – nr BZP-WPP-2374-1-31-DT-PN-BS/2020 prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Dokumentacja postępowania dostępna jest pod linkiem:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/19663/details
Z dokumentacją można się zapoznać również wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Lista przetargów PZP”, przed upływem terminu składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w folderze „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SIWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie pt.: „Instrukcja wykonawcy” dostępne pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/app/login w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności”.
Założenie konta BASIC wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 257 22 23
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl