Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń aktywnych Sieci Łączności Rządowej - stopień miejscowy (SŁR VoIP)
BF-WPP-2374-1-13-DT-TP-AK/2021
Postępowanie na „Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń aktywnych Sieci Łączności Rządowej - stopień miejscowy (SŁR VoIP)” – nr BF-WPP-2374-1-13-DT-TP-AK/2021 prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: http://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
Dokumentacja postępowania dostępna jest pod linkiem:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/53838/details
Z dokumentami zamówienia można się zapoznać również wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Lista postępowań PZP”, przed upływem terminu składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w folderze „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentami zamówienia oraz składać wnioski o wyjaśnienie treści SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie pt.: „Instrukcja dla Wykonawcy” dostępne pod adresem: http://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/app/login w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”.
Założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 257 22 23
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
- Ostatnia modyfikacja:
- 03.03.2022 10:15 Anna Kazimierczak
- Pierwsza publikacja:
- 03.03.2022 10:15 Anna Kazimierczak