Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21
Postępowanie nr BZP-ZPZP-2374-1-19-BAF-UM/2021
Informacja o udzieleniu zamówienia znjaduje się pod linkiem:
Informacja o udzieleniu zamówienia - Założenie numerycznej mapy zasadniczej
Postępowanie pn. „Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21” - nr BZP-ZPZP-2374-1-19-BAF-UM/2021, prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: platforma zakupowa
Przed upływem terminu składania ofert dokumentacja dostępna jest pod linkiem:
Dokumenty postępowania - Założenie numerycznej mapy zasadniczej
Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne”. Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do Zaproszenie do składania ofert bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” dostępne pod adresem: platforma zakupowa w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Założenie konta BASIC wystarczającego do złożenia oferty oraz korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
• pod numerem telefonu: +48 (22) 25 72 223
• adresem e-mail: wsparcie techniczne