Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020
07.09.2020
Postępowanie prowadzone poprzez Platformę: https://mrpips.ezamawiajacy.pl
Data publikacji: 07.09.2020 r.
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu_26_DI_PN_2020.pdf 0.13MB SIWZ
SIWZ.pdf 0.88MB Załącznik nr 1 do SIWZ – Wzór Formularza Ofertowego (FO)
Załącznik_nr_1_do_SIWZ_-_Wzór_Formularza_Ofertowego_(FO).doc 0.09MB Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy
Załącznik_nr_2_do_SIWZ_-_Wzór_umowy.pdf 0.54MB Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik_nr_3_do_SIWZ_-_Wzór_oświadczenia_grupa_kapitałowa.doc 0.05MB Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór Wykazu usług
Załącznik_nr_4_do_SIWZ_-_Wykaz_usług.doc 0.07MB Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór Wykazu osób
Załącznik_nr_5_do_SIWZ_-_Wykaz_osób.docx 0.03MB załącznik nr 1 do umowy - Wykaz jednostek, których pracownicy są Użytkownikami systemu
załącznik_nr_1_do_umowy_-_Wykaz_jednostek,_których_pracownicy_są_Użytkownikami_systemu.pdf 0.28MB załącznik nr 2 do umowy - Procedura rozwoju systemu WUP-Viator
załącznik_nr_2_do_umowy_-_Procedura_rozwoju_systemu_WUP-Viator.pdf 0.66MB załącznik nr 3 do umowy - Procedura administrowania oraz usuwania błędów i awarii
załącznik_nr_3_do_umowy_-_Procedura_administrowania_oraz_usuwania_błędów_i_awarii.pdf 0.35MB załącznik nr 4 do umowy - Procedura wsparcia oraz realizacji konsultacji dla Użytkowników
załącznik_nr_4_do_umowy_-_Procedura_wsparcia_oraz_realizacji_konsultacji_dla_Użytkowników.pdf 0.33MB załącznik nr 5 do umowy - Raport realizacji umowy
załącznik_nr_5_do_umowy_-_Raport_realizacji_umowy.pdf 0.64MB załącznik nr 6 do umowy - Protokół odbioru (wzór)
załącznik_nr_6_do_umowy_-_Protokół_odbioru_(wzór).pdf 0.44MB espd-request_JEDZ_26_DI_PN_2020
espd-request_JEDZ_26_DI_PN_2020.xml 0.12MB
Wyjaśnienie treści SIWZ
Data publikacji: 02.10.2020 r.
Materiały
Wyjaśnienie treści SIWZWyjaśnienie_treści_SIWZ_z_dnia_02102020.pdf 0.90MB
Informacja z otwarcia ofert
Data publikacji: 09.10.2020 r.
Materiały
Informacja z otwarcia ofertzestawienie_ofert_spr_nr_26_DI_PN_2020.pdf 0.13MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Data publikacji: 04.12.2020 r.
Materiały
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyZawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_26_DI_PN_2020.pdf 0.37MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.09.2020 13:13 Jarosław Giersz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zbigniew Kędzierski, dyrektor BA/ Jarosław Giersz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020 | 5.0 | 04.12.2020 12:56 Jarosław Giersz |
Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020 | 4.0 | 09.10.2020 11:58 Katarzyna Gruszczyńska |
Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020 | 3.0 | 02.10.2020 14:32 Katarzyna Gruszczyńska |
Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020 | 2.0 | 18.09.2020 10:13 Małgorzata Podrażka |
Usługi dotyczące systemu WUP-Viator w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników, znak sprawy: 26/DI/PN/2020 | 1.0 | 07.09.2020 13:13 Jarosław Giersz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP