W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące braku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamówienie na „Przeprowadzenie szkoleń oraz doradztwa po szkoleniach w ramach projektu „Wiedza kluczem do sukcesu”
Zamówienie w przedmiocie "budowy kompleksu pod nazwą „Centrum Sprawiedliwości w Gdańsku” wraz z dostawą wyposażenia w ramach zakupu przez Sąd Okręgowy w Gdańsku (Skarb Państwa) nieruchomości położonej przy ul. 3 Maja 9A w Gdańsku, zabudowanej zespołem siedmiu budynków"

Zamówienie w przedmiocie "budowy kompleksu pod nazwą „Centrum Sprawiedliwości w Gdańsku” wraz z dostawą wyposażenia w ramach zakupu przez Sąd Okręgowy w Gdańsku (Skarb Państwa) nieruchomości położonej przy ul. 3 Maja 9A w Gdańsku, zabudowanej zespołem siedmiu budynków"- naruszenie art. 7 ust. 1 i 3 w zw. z art. 40 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

knd1920protokol
knd1920protokol.pdf 3.97MB
KIO-KD-52-14
KIO-KD-52-14.pdf 0.29MB
Zamówienie na roboty remontowo – budowlane w Pawilonie I w Sanatorium ZIMOWIT w Dusznikach Zdroju
  • Zamówienie na roboty remontowo – budowlane w Pawilonie I w Sanatorium ZIMOWIT w Dusznikach Zdroju - naruszenie art. 4 pkt 8, art. 7 ust. 1 i 3, art. 32 ust. 2 i 4 oraz art. 40 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Materiały

wynik2042
wynik2042.pdf 0.36MB
Zamówienie na „dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014”
Zamówienie na „Dostawę produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie udzielonych od lutego do sierpnia 2013 r.”
Zamówienie na „Budowę kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Suków”
Zamówienie na „Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie transportu sanitarnego z wykorzystaniem specjalistycznych środków transportu wraz z ratownikiem – kierowcą”
amówienie dot. umowy najmu z dnia 7 sierpnia 2013 r., mającej za przedmiot Budowę budynku biurowo-usługowego przy ul. Wieniawskiej w Lublinie
Zamówienie na „Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci szkolnych i młodzieży gimnazjalnej z terenu gminy Lisia Góra do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy w roku szkolnym 2013/2014”
Zamówienia na: „wykonanie naprawy systemu spalinowego SG oraz ZP na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pomieszczenia messy załogi na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy oświetlenia zewnętrznego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie ciągu komunikacyjnego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pulpitu sterowniczego układu hydrauliki ogólnookrętowej na jednostce pływającej TR-631”, „wykonanie naprawy układaczy wciągarek rufowych na jednostce pływającej TR-631”
  • Zamówienia na: „wykonanie naprawy systemu spalinowego SG oraz ZP na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pomieszczenia messy załogi na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy oświetlenia zewnętrznego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie ciągu komunikacyjnego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pulpitu sterowniczego układu hydrauliki ogólnookrętowej na jednostce pływającej TR-631”, „wykonanie naprawy układaczy wciągarek rufowych na jednostce pływającej TR-631”, udzielone przez Komendę Portu Wojennego w Świnoujściu, w których stwierdzono naruszenie art. 32 ust. 2 i 4, art. 7 ust. 3 w związku z art. 3 ust. 1 pkt 1 oraz art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

KND-31.15-info-o-wyniku-na-strone
KND-3115-info-o-wyniku-na-strone.pdf 0.23MB
Zamówienia na: „świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie gminy Jeżów Sudecki” oraz „obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Jeżów Sudecki”

Zamówienia na: „świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie gminy Jeżów Sudecki” oraz „obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Jeżów Sudecki”, udzielone przez Gminę Jeżów Sudecki, w których stwierdzono naruszenia art. 32 ust. 1 i 2, art. 40 ust. 3 w zw. z art. 11 ust. 1 pkt 2 , art. 4 pkt 8, art. 7 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 1, art. 40 ust. 1 i art. 48 ust. 1, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 ustawy Pzp.

Materiały

KND-33.15.DKD-KND-34.15.DKD-info-o-wyniku-na-strone
KND-3315DKD-KND-3415DKD-info-o-wyniku-na-strone.pdf 0.22MB
KIO-KD-15-16
KIO-KD-15-16.pdf 0.08MB
Zamówienie na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2014 r. z terenu miasta i gminy Łapy odbieranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Zamówienie na „odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Spytkowice od 9.366 mieszkańców wykazanych w deklaracjach i zewidencjonowanych w systemie „Odpady komunalne” oraz przygotowanie odpadów do odbioru – celem właściwego zagospodarowania – przez firmę wyłonioną w przetargu”

Zamówienie na „odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Spytkowice od 9.366 mieszkańców wykazanych w deklaracjach i zewidencjonowanych w systemie „Odpady komunalne” oraz przygotowanie odpadów do odbioru – celem właściwego zagospodarowania – przez firmę wyłonioną w przetargu” – naruszenie art. 7 ust. 1 i 3 ustawy Pzp.

Materiały

wkd-119​_16-odbior-odpadow-komunalnych-z-nieruchomosci-zamieszkalych-polozonych-na-terenie-Gminy-Spytkowice-...
wkd-119​_16-odbior-odpadow-komunalnych-z-nieruchomosci-zamieszkalych-polozonych-na-terenie-Gminy-Spytkowice-.pdf 0.15MB
KIO-KD-64-16
KIO-KD-64-16.pdf 0.14MB
Zamówienia obejmujące odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suchy Las

Zamówienia obejmujące odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suchy Las (umowa z dnia 23 grudnia 2014 r. oraz umowa z dnia 23 grudnia 2015 r.) udzielone bez stosowania ustawy Pzp, przez Gminę Suchy Las, gdzie stwierdzono naruszenie art. 7 ust. 3 w związku z art. 3 ust. 1 pkt 1, art. 4 pkt 8, art. 10 ust. 1, art. 40 ust. 1 oraz art. 48 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 6 d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Materiały

KND​_8​_16​_KND​_12​_16​_-info-o-wyniku-kontroli
KND​_8​_16​_KND​_12​_16​_-info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.20MB
KIO-KD-68-16
KIO-KD-68-16.pdf 0.17MB
Zamówienie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Górno w sezonie zimowym 2015/2016
Zamówienie na „Zagospodarowanie odpadów komunalnych” przeprowadzone przez Gminę Rzekuń
Zamówienie na „Wykonanie projektu koncepcyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej w Niepołomicach”
{"register":{"columns":[]}}