System Rejestrów Państwowych
- Udostępnianie danych - informacje ogólne
- Centralny Rejestr Wyborców
- Jak uzyskać dostęp do danych z rejestrów
- Rejestr PESEL
- Rejestr Dowodów Osobistych
- Rejestr Stanu Cywilnego
- Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
- Standardy dołączenia nowych rejestrów do Systemu Rejestrów Państwowych
- Rejestr Dokumentów Paszportowych
- Rejestr zastrzeżeń numerów PESEL
System Rejestrów Państwowych to rozwiązanie organizacyjno-techniczne wykorzystywane do prowadzenia rejestrów publicznych - podstawa prawna art. 13b ust. 1 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Prace serwisowe na platformie szkoleniowej Systemu Rejestrów Państwowych! W związku z koniecznymi pracami serwisowymi, jakie wykonuje Centralny Ośrodek Informatyki, platforma szkoleniowa SRP jest czasowo niedostępna. Przepraszamy za niedogodności.
System Rejestrów Państwowych (SRP), połączył najważniejsze polskie rejestry. Dzięki połączeniu rejestrów już teraz możemy załatwiać sprawy prościej, z mniejszym wysiłkiem, a coraz więcej z nich będziemy mogli załatwić wirtualnie, nie wychodząc z domu.
Obecnie SRP łączy poniższe rejestry:
- Rejestr PESEL,
- Rejestr Dowodów Osobistych,
- Rejestr Dokumentów Paszportowych,
- Rejestr Stanu Cywilnego,
- Rejestr Danych Kontaktowych,
- System Odznaczeń Państwowych,
- Centralny Rejestr Sprzeciwów,
- Centralny Rejestr Wyborców,
- Rejestr zastrzegania numerów PESEL.
Kontakt
Departament Transformacji Cyfrowej
tel. +48 22 694 84 22
e-mail: sekretariat.DTC.MC@cyfra.gov.pl
Linki wewnętrzne
Materiały
Standardy technologiczne Systemu Rejestrów PaństwowychStandardy_technologiczne_Systemu_Rejestrów_Państwowych.pdf 0.68MB
- Ostatnia modyfikacja:
- 22.05.2025 10:19 Jowita Bieda
- Pierwsza publikacja:
- 22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska