System Rejestrów Państwowych
- Udostępnianie danych - informacje ogólne
- Centralny Rejestr Wyborców
- Jak uzyskać dostęp do danych z rejestrów
- Rejestr PESEL
- Rejestr Dowodów Osobistych
- Rejestr Stanu Cywilnego
- Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
- Standardy dołączenia nowych rejestrów do Systemu Rejestrów Państwowych
- Rejestr Dokumentów Paszportowych
- Rejestr zastrzeżeń numerów PESEL
System Rejestrów Państwowych to rozwiązanie organizacyjno-techniczne wykorzystywane do prowadzenia rejestrów publicznych – podstawa prawna art. 13b ust. 1 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
System Rejestrów Państwowych (SRP), połączył najważniejsze polskie rejestry. Dzięki połączeniu rejestrów już teraz możemy załatwiać sprawy prościej, z mniejszym wysiłkiem, a coraz więcej z nich będziemy mogli załatwić wirtualnie, nie wychodząc z domu.
Obecnie SRP łączy poniższe rejestry:
- Rejestr PESEL,
- Rejestr Dowodów Osobistych,
- Rejestr Dokumentów Paszportowych,
- Rejestr Stanu Cywilnego,
- Rejestr Danych Kontaktowych,
- System Odznaczeń Państwowych,
- Centralny Rejestr Sprzeciwów,
- Centralny Rejestr Wyborców,
- Rejestr zastrzegania numerów PESEL.
Kontakt
Departament Transformacji Cyfrowej
tel. +48 222 500 110
e-mail: sekretariat.DTC.MC@cyfra.gov.pl
Linki wewnętrzne
Materiały
Standardy technologiczne Systemu Rejestrów PaństwowychStandardy_technologiczne_Systemu_Rejestrów_Państwowych.pdf 0.68MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 06.02.2024 11:35 Kinga Łuszczyńska
- Pierwsza publikacja:
- 22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska