W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020

05.10.2020

Postępowanie prowadzone poprzez Platformę: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

Data publikacji: 05.10.2020 r.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.15MB
SIWZ
SIWZ​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.97MB
Załącznik nr 1 do SIWZ – Wzór Formularza Ofertowego (FO)
Załącznik​_nr​_1​_do​_SIWZ​_FO​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.doc 0.10MB
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_SIWZ​_Wzór​_umowy​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_OK.pdf 0.48MB
Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik​_nr​_3​_do​_SIWZ​_-​_Wzór​_oświadczenia​_o​_grupie​_kapitałowej​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.doc 0.05MB
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór Wykazu usług
Załącznik​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Wykaz​_usług​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.doc 0.07MB
Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór Wykazu osób
Załącznik​_nr​_5​_do​_SIWZ​_-​_Wykaz​_osób​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.docx 0.03MB
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wzory wniosków elektronicznych, niezbędnych do przygotowania koncepcji
Załącznik​_nr​_6​_do​_SIWZ​_-Wzory​_wniosków​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.7z 0.91MB
Załącznik nr 1 do umowy – Procedura rozwoju PIU Emp@tia
Załącznik​_nr​_1​_do​_umowy​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_-​_Procedura​_rozwoju.pdf 0.74MB
Załącznik nr 2 do umowy – Procedura administrowania oraz usuwania Awarii i Błędów w PIU Emp@tia
Załącznik​_nr​_2​_do​_umowy​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_-​_Procedura​_Administrowania​_oraz​_usuwania​_Awarii​_i​_Błędów.pdf 0.37MB
Załącznik nr 3 do umowy – Procedura wsparcia Użytkowników PIU Emp@tia
Załącznik​_nr​_3​_do​_umowy​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_-​_Procedura​_wsparcia​_Użytkowników.pdf 0.30MB
Załącznik nr 4 do umowy – Protokół odbioru (wzór)
Załącznik​_nr​_4​_do​_umowy​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_-​_Protokół​_odbioru.pdf 0.25MB
Załącznik nr 5 do umowy – Raport z realizacji umowy w okresie od … do … (wzór)
Załącznik​_nr​_5​_do​_umowy​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_-​_Raport.pdf 0.98MB
espd-request​_spr nr 25​_DI​_PN​_2020
espd-request​_SPR​_NR​_25​_DI​_PN​_2020.xml 0.12MB

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Data publikacji: 05.10.2020 r.

Materiały

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.11MB

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30.10.2020 r.

Data publikacji: 30.10.2020 r.

Materiały

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30.10.2020
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_z​_dnia​_30102020.pdf 0.10MB

Wyjaśnienia oraz zmiana treści SIWZ

Data publikacji: 30.10.2020 r.

Materiały

Wyjaśnienie oraz zmiana treści SIWZ
Wyjasnienie​_oraz​_zmiana​_tresci​_SIWZ​_​_-​_sprawa​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.68MB
Załącznik nr 5 – Wzór Wykazu osób - ZMIENIONY
Załącznik​_nr​_5​_do​_SIWZ​_-​_Wykaz​_osób​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_ZMIENIONY.docx 0.03MB

Informacja dla Wykonawców

Data publikacji: 12.11.2020 r.

Materiały

Informacja dla Wykonawców
Informacja​_dla​_Wykonawców​_​_-​_sprawa​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.06MB
espd-request​_spr nr 25​_DI​_PN​_2020​_poprawiony
espd-request​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020​_poprawiony.xml 0.12MB

Informacja z otwarcia ofert

Data publikacji: 16.11.2020 r.

Materiały

Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_​_ofert​_spr​_nr​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.26MB

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Data publikacji: 17.12.2020 r.

Materiały

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.32MB

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty

Data publikacji: 26.02.2021 r.

Materiały

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty
Unieważnienie​_wyboru​_oferty​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.30MB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Data publikacji: 23.03.2021 r.

Materiały

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_25​_DI​_PN​_2020.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.10.2020 12:57 Katarzyna Gruszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Kędzierski/Katarzyna Gruszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 8.0 23.03.2021 15:13 Piotr Wasiak
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 7.0 26.02.2021 15:24 Jarosław Madajczak
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 6.0 17.12.2020 11:56 Katarzyna Gruszczyńska
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 5.0 16.11.2020 13:17 Katarzyna Gruszczyńska
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 4.0 12.11.2020 13:10 Katarzyna Gruszczyńska
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 3.0 30.10.2020 15:17 Katarzyna Gruszczyńska
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 2.0 05.10.2020 15:14 Katarzyna Gruszczyńska
Usługi dotyczące Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (PIU Emp@tia), znak sprawy: 25/DI/PN/2020 1.0 05.10.2020 12:57 Katarzyna Gruszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}