W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące podwykonawstwa lub podmiotów trzecich

Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn: Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowych nr 140 i 158 na odcinku Rybnik - Chałupki w ramach Projektu POIiŚ 7.1-78”

Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn: Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowych nr 140 i 158 na odcinku Rybnik - Chałupki w ramach Projektu POIiŚ 7.1-78” - naruszenie art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Materiały

wku20552014
wku20552014.pdf 0.12MB
KIO-KU-53-14
KIO-KU-53-14.pdf 0.12MB
Zamówienie na „Opracowanie planów zarządzania ryzykiem powodziowym dla obszarów dorzeczy i regionów wodnych”
Zamówienie pn. „Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 07.05.2014 r. prowadzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w trybie przetargu nieograniczonego, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla rozszerzonego zakresu rzeczowego w ramach projektu: „Rewitalizacja i modernizacja tzw. Kościerskiego korytarza kolejowego – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201”

Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 07.05.2014 r. prowadzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w trybie przetargu nieograniczonego, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla rozszerzonego zakresu rzeczowego w ramach projektu: „Rewitalizacja i modernizacja tzw. Kościerskiego korytarza kolejowego – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013, w której stwierdzono naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.

Materiały

KU20482014
KU20482014.pdf 0.06MB
Zamówienie pn.: „Dostosowanie baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) do wymagań zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach oraz utworzenie dla wybranych jednostek ewidencyjnych BDOT500 i inicjalnych baz danych GESUT – Etap II

Zamówienie pn.: „Dostosowanie baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) do wymagań zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach oraz utworzenie dla wybranych jednostek ewidencyjnych BDOT500 i inicjalnych baz danych GESUT – Etap II” - naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

KU​_62​_14
KU​_62​_14.pdf 0.05MB
Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 29 maja 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Tuchów, Ryglice, Rzepiennik Strzyżewski i Ciężkowice w ramach rozszerzenia zakresu Projektu pod nazwą „Uporządkowanie Gospodarki Wodno-Ściekowej Zlewni Rzeki Biała w Ramach Programu Czysty Dunajec”

Informacja o wyniku kontroli uprzedniej z dnia 29 maja 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Tuchów, Ryglice, Rzepiennik Strzyżewski i Ciężkowice w ramach rozszerzenia zakresu Projektu pod nazwą „Uporządkowanie Gospodarki Wodno-Ściekowej Zlewni Rzeki Biała w Ramach Programu Czysty Dunajec” przeprowadzonego przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o.o., w której stwierdzono naruszenia nw. przepisów ustawy Pzp: art. 26 ust. 3; art. 24 ust. 2 pkt 4. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.

Materiały

Wku53​_14-info20na20stronc499
Wku53​_14-info20na20stronc499.pdf 0.08MB
Informacja z dnia 20.08.2014 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn. „Budowa wschodniej obwodnicy miasta Brzozowa – w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz-Brzozów-Sanok

Informacja z dnia 20.08.2014 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn. „Budowa wschodniej obwodnicy miasta Brzozowa – w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz-Brzozów-Sanok”, udzielonego przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, w której stwierdzono naruszenie: art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.

Materiały

ku​_104​_14
ku​_104​_14.pdf 0.06MB
Informacja z dnia 16 października 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania pn. Dostawa 24 zestawów multimedialnych dla 24 szkół uczestniczących w projekcie „Szukając Einsteina - Akademia Umysłów Ścisłych”

Informacja z dnia 16 października 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania pn. Dostawa 24 zestawów multimedialnych dla 24 szkół uczestniczących w projekcie „Szukając Einsteina - Akademia Umysłów Ścisłych”, udzielonego przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty,  w  której stwierdzono naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 36 ust. 5, art.  7 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w  jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).  Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli doraźnej następczej,  które nie zostały uwzględnione przez Prezesa Urzędu i przez KIO.

Materiały

kd20302014
kd20302014.pdf 0.07MB
KIO-KD-101-14
KIO-KD-101-14.pdf 0.10MB
Zamówienie „w celu zawarcia umowy ramowej w zakresie dostaw rur dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.”

Zamówienie „w celu zawarcia umowy ramowej w zakresie dostaw rur dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.” – naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

wku​_182​_14
wku​_182​_14.pdf 0.18MB
Zamówienie pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe - Projekt scalenia gruntów obrębu Trościanka, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
Zamówienie pn.: „Budowa ogólnodostępnych miejsc postojowych w centrum wsi Olszówka poprzez remont drogi gminnej wraz z budową zatok parkingowych, przebudową drogi wewnętrznej, rozbudową placu postojowego, budową kanalizacji opadowej
Zamówienie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca)”

Zamówienie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca)” - naruszenie art. 144 ust. 1, art. 22 ust. 4, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7, art. 11 ust. 6 w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69, obowiązującego w momencie wszczęcia postępowania), art. 38 ust. 4a pkt 1, 26 ust. 3, art. 26 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

KIO-KD-24-15
KIO-KD-24-15.pdf 0.32MB
Zamówienie pn.:„Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gawroniec - Etap I

Zamówienie pn.:„Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gawroniec - Etap I" – 1) naruszenie art. 29 ust. 2 i 3 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, 2) naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 3) naruszenie § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Informacja20o20wyniku20kd-13​_15-20na20str2020internetowc485
Informacja20o20wyniku20kd-13​_15-20na20str2020internetowc485.pdf 0.17MB
KIO-KD-50-15
KIO-KD-50-15.pdf 0.19MB
Zamówienie na „Usługę odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III (o kodzie 20 01 08) powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez Jednostkę Wojskową nr 4352 w Giżycku”

Zamówienie na „Usługę odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III (o kodzie 20 01 08) powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez Jednostkę Wojskową nr 4352 w Giżycku” - naruszenie art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

KND2010
KND2010.pdf 0.08MB
Zamówienie pn.: „Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, notebooków, urządzeń dla potrzeb sieci komputerowej, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Łódzkiego
Zamówienie pn. „Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Regimin

Zamówienie pn. „Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Regimin” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 36 ust. 5, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Regimin
Regimin.pdf 0.29MB
KIO-KD-24-16
KIO-KD-24-16.pdf 0.05MB
Zamówienie pn.: „Przebudowa drogi leśnej pożarowej o długości 1.928 km w Leśnictwie Orle”
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Sątoczno”

Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Sątoczno”, naruszenie ustawy Pzp: art. 26 ust. 3 i 4 oraz art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 29 ust. 3, art. 41 pkt 15 oraz art. 11 ust. 6, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzeci rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 36 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 46 ust. 4a, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 17.

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-z-przylaczami-w-miejscowosci-Satoczno
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-z-przylaczami-w-miejscowosci-Satoczno.pdf 0.15MB
Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej SUW Korfantów Puszyna

Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej SUW Korfantów Puszyna” – naruszenie art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 90 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret drugi i trzeci rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w BZP.

Materiały

Budowa-sieci-wodociagowej-SUW-Korfantow-Puszyna
Budowa-sieci-wodociagowej-SUW-Korfantow-Puszyna.pdf 0.10MB
KIO-KD-54-16
KIO-KD-54-16.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Kanalizacja sanitarna w Tylicach – Etap II – zadanie nr 3”
Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.”

Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 pkt 7 lit. c i  d) ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp 4 ust. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4
Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4.pdf 0.46MB
KIO-KD-62-16
KIO-KD-62-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn. „Budowa sieci wodociągowej w Ruminie”
Zamówienie pn.: „Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej w Bielsku-Białej
Zamówienie pn.: Kontrakt Z-2/W „Likwidacja osiedlowej oczyszczalni ścieków wraz z budową tłoczni ścieków, kanału tłocznego i wodociągu do OM Czerniewice”

Zamówienie pn.: Kontrakt Z-2/W „Likwidacja osiedlowej oczyszczalni ścieków wraz z budową tłoczni ścieków, kanału tłocznego i wodociągu do OM Czerniewice” - naruszenie art. 36a ust. 1 i 2, 90 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

Likwidacja-osiedlowej-oczyszczalni-sciekow-wraz-z-budowa-tloczni-sciekow,-kanalu-tlocznego-i-wodociagu-do-OM-Czerniewice
Likwidacja-osiedlowej-oczyszczalni-sciekow-wraz-z-budowa-tloczni-sciekow,-kanalu-tlocznego-i-wodociagu-do-OM-Czerniewice.pdf 0.20MB
KIO-KU-67-16
KIO-KU-67-16.pdf 0.23MB
Zamówienie pn. „Budowa wodociągu w miejscowości Wilkowiecko ul. Mickiewicza, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Opatów, ul. Kościuszki

Zamówienie pn. „Budowa wodociągu w miejscowości Wilkowiecko ul. Mickiewicza, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Opatów, ul. Kościuszki”, naruszenie ustawy Pzp: art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3 oraz art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 91 ust. 2a, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 3 ust. 3 i § 4 ust. 3 ww. rozporządzenia, art. 26 ust. 3.

Materiały

Budowa-wodociagu-w-miejscowosci-Wilkowiecko-ul-Mickiewicza,-budowa-kanalizacji-sanitarnejf
Budowa-wodociagu-w-miejscowosci-Wilkowiecko-ul-Mickiewicza,-budowa-kanalizacji-sanitarnejf.pdf 0.13MB
Zamówienie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii szansą na poprawę jakości środowiska naturalnego w Gminie Chełm

Zamówienie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii szansą na poprawę jakości środowiska naturalnego w Gminie Chełm” – naruszenie art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 7 ust. 3,  art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret 1 – 3  rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

Zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych,-polegajacych-na-montazu-kompletnych-instalacji-solarnych
Zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych,-polegajacych-na-montazu-kompletnych-instalacji-solarnych.pdf 0.26MB
KIO-KD-7-17
KIO-KD-7-17.pdf 0.30MB
Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji  wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -naruszenie art. 17 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 29 ust. 1 , art. 29 ust. 2, art. 36a, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 90 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów z dnia 19 lutego 2013 r.

Materiały

Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego
Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego.pdf 0.38MB
KIO-KD-18-17
KIO-KD-18-17.pdf 0.31MB
{"register":{"columns":[]}}