W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące szacowania wartości zamówienia

Zamówienie na roboty remontowo – budowlane w Pawilonie I w Sanatorium ZIMOWITw Dusznikach Zdroju

Zamówienie na roboty remontowo – budowlane w Pawilonie I w Sanatorium ZIMOWITw Dusznikach Zdroju - naruszenie art. 4 pkt 8, art. 7 ust. 1 i 3, art. 32 ust. 2 i 4 oraz art. 40 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Materiały

wynik2042
wynik2042.pdf 0.36MB
Informacja z dnia 12 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej następczej postępowań pn.: 1) „Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1033K i 2186K z przebudową mostu nr 86 w Krzeszowicach i budową mostu nr 73 w Tenczynku”; 2) „Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2191K i nr 2189K”, przeprowadzonych przez Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego

Informacja z dnia 12 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej następczej postępowań pn.: 1) „Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1033K i 2186K z przebudową mostu nr 86 w Krzeszowicach i budową mostu nr 73 w Tenczynku”; 2) „Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 2191K i nr 2189K”, przeprowadzonych przez Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, w której stwierdzono naruszenie art. 32 ust. 2 i 4, art. 40 ust. 3, art. 26 ust. 3 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

KD​_12​_14
KD​_12​_14.pdf 0.23MB
Informacja z dnia 25 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowań pn.:1) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego – Gałków Mały” (znak sprawy: Or.272.1.6.2011.R.Z.);2) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego, Rzgów Etap II” (znak sprawy: OR.272.1.11.2011.R.Z.);3) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego” (znak sprawy: Or.272.1.29.2011.R.Z.)

Informacja z dnia 25 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowań pn.:1) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego – Gałków Mały” (znak sprawy: Or.272.1.6.2011.R.Z.);2) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego, Rzgów Etap II” (znak sprawy: OR.272.1.11.2011.R.Z.);3) „Dostawa baz danych w ramach projektu „Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego” (znak sprawy: Or.272.1.29.2011.R.Z.).,udzielonych  przez Powiat Łódzki Wschodni,  w której stwierdzono naruszenie art. 25  ust. 1, art. 32 ust. 2 i 4, art. 7 ust. 1, art. 40 ust. 3 oraz art. 43 ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Zamawiający wniósł  zastrzeżenia do wyniku kontroli doraźnej następczej, które nie zostały  uwzględnione przez Prezesa Urzędu i przez KIO.

Materiały

KD​_14​_14
KD​_14​_14.pdf 0.10MB
KIO-KD-96-14
KIO-KD-96-14.pdf 0.19MB
Zamówienie na „Dostawę systemu implantu ślimakowego do zastosowania w częściowej głuchocie jako elektrycznego dopełnienia u dzieci (PDT-EC) – 8 szt. (znak: IFPS/77/12); Dostawę systemu implantu ślimakowego dla pacjentów w leczeniu częściowej głuchoty z zastosowaniem stymulacji akustyczno-elektrycznej u dzieci i dorosłych (PDT-EAS) – 8 szt. (znak: IFPS/78/2012); Dostawę systemu implantu ślimakowego dla pacjentów do zastosowania w przypadku zdiagnozowanych resztek słuchowych u dorosłych (PDT-EAS) – 8 szt. (znak: IFPS/79/2012)

Zamówienie na „Dostawę systemu implantu ślimakowego do zastosowania w częściowej głuchocie jako elektrycznego dopełnienia u dzieci (PDT-EC) – 8 szt. (znak: IFPS/77/12); Dostawę systemu implantu ślimakowego dla pacjentów w leczeniu częściowej głuchoty z zastosowaniem stymulacji akustyczno-elektrycznej u dzieci i dorosłych (PDT-EAS) – 8 szt. (znak: IFPS/78/2012); Dostawę systemu implantu ślimakowego dla pacjentów do zastosowania w przypadku zdiagnozowanych resztek słuchowych u dorosłych (PDT-EAS) – 8 szt. (znak: IFPS/79/2012) - naruszenie art. 40 ust. 3 w zw. z art. 11 ust. 7 ustawy Pzp, art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp  oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

wynik
wynik.pdf 0.18MB
KIO-KD-91-14
KIO-KD-91-14.pdf 0.14MB
Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków”

Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków”– naruszenie art. 91 ust. 3 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 91 ust. 3 w związku z art. 26 ust. 2b i art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; art. 92 ust. 2 ustawy Pzp; art. 32 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_27​_14
wka​_27​_14.pdf 0.09MB
KIO-KD-6-15
KIO-KD-6-15.pdf 0.11MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” postępowanie znak: ZP-3710-7/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” postępowanie znak: ZP-3710-7/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 26 ust. 3,art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrówz dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw.z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7, jak również art. 17 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak:ZP-3710-14/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak:ZP-3710-14/14) – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14) – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 oraz art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231). Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Dostawę produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie udzielonych od lutego do sierpnia 2013 r.”
Zamówienie na „Dostawy i usługi w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny” – część I

Zamówienie na „Dostawy i usługi w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny” – część I - naruszenie art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 89 ust 1 pkt 2, art. 26 ust. 3, art. 35 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

wkd1​_15r
wkd1​_15r.pdf 0.26MB
KIO-KD-15-15
KIO-KD-15-15.pdf 0.22MB
Zamówienia na: „wykonanie naprawy systemu spalinowego SG oraz ZP na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pomieszczenia messy załogi na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy oświetlenia zewnętrznego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie ciągu komunikacyjnego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pulpitu sterowniczego układu hydrauliki ogólnookrętowej na jednostce pływającej TR-631”, „wykonanie naprawy układaczy wciągarek rufowych na jednostce pływającej TR-631”

Zamówienia na: „wykonanie naprawy systemu spalinowego SG oraz ZP na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pomieszczenia messy załogi na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy oświetlenia zewnętrznego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie ciągu komunikacyjnego na jednostce pływającej H-4”, „wykonanie naprawy pulpitu sterowniczego układu hydrauliki ogólnookrętowej na jednostce pływającej TR-631”, „wykonanie naprawy układaczy wciągarek rufowych na jednostce pływającej TR-631”, udzielone przez Komendę Portu Wojennego w Świnoujściu, w których stwierdzono naruszenie art. 32 ust. 2 i 4, art. 7 ust. 3 w związku z art. 3 ust. 1 pkt 1 oraz art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

KND-31.15-info-o-wyniku-na-strone
KND-3115-info-o-wyniku-na-strone.pdf 0.23MB
Zamówienia na: „świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie gminy Jeżów Sudecki” oraz „obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Jeżów Sudecki”, udzielone przez Gminę Jeżów Sudecki

Zamówienia na: „świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie gminy Jeżów Sudecki” oraz „obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Jeżów Sudecki”, udzielone przez Gminę Jeżów Sudecki, w których stwierdzono naruszenia art. 32 ust. 1 i 2, art. 40 ust. 3 w zw. z art. 11 ust. 1 pkt 2 , art. 4 pkt 8, art. 7 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 1, art. 40 ust. 1 i art. 48 ust. 1, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 ustawy Pzp.

Materiały

KND-33.15.DKD-KND-34.15.DKD-info-o-wyniku-na-strone
KND-3315DKD-KND-3415DKD-info-o-wyniku-na-strone.pdf 0.22MB
KIO-KD-15-16
KIO-KD-15-16.pdf 0.08MB
Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”

Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”, udzielone przez Gminę Zbuczyn, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 17 ust. 2, art. 32 ust. 1, art. 35 ust. 1, art. 95 ust. 1, art. 95 ust. 2 orazart. 96 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Materiały

info-o-wyniku-kontroli
info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.19MB
KIO-KD-11-16
KIO-KD-11-16.pdf 0.13MB
Zamówienie pn.: „Zakup pomocy dydaktycznych i zestawów komputerowych (laptopów) wraz z dostawą w ramach projektu „Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją”

Zamówienie pn.: „Zakup pomocy dydaktycznych i zestawów komputerowych (laptopów) wraz z dostawą w ramach projektu „Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją” – naruszenia: art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 32 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 2 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, § 3 ust. 1 pkt 2) oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, art. 41 pkt 7) ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 1) rozporządzenia z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych, art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, § 7 ust. 4 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Zakup-pomocy-dydaktycznych-i-zestawow-komputerowych-laptopow-wraz-z-dostawa-w-ramach-projektu-Uczymy-sie-i-rozwijamy-z-indywidualizacja
Zakup-pomocy-dydaktycznych-i-zestawow-komputerowych-laptopow-wraz-z-dostawa-w-ramach-projektu-Uczymy-sie-i-rozwijamy-z-indywidualizacja.pdf 0.10MB
KIO-KD-32-16
KIO-KD-32-16.pdf 0.14MB
Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”

Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”, udzielone przez Gminę Trzemeszno, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 34 ust. 3 pkt 2 lit. b oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-Trzemeszno-KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www
Gmina-Trzemeszno-KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www.pdf 0.20MB
KIO-KD-44-16
KIO-KD-44-16.pdf 0.23MB
Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”

Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”, udzielone przez Miasto Brańsk, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2art. 35 ust. 1art. 92 ust. 1 pkt 1art. 26 ust. 2bart. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w zw. § 4 rozporządzenia w sprawie protokołu, art. 36 ust. 1 pkt 6art. 7 ust. 1art. 26 ust. 3art. 86 ust. 3art. 8 ust. 1art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 3 pkt 1 lit. a rozporządzenia w sprawie protokołu. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

Wynik-kontroli-Miasto-Bransk
Wynik-kontroli-Miasto-Bransk.pdf 0.22MB
Zamówienie na „Dostawę wraz z montażem mebli reprezentacyjnych dla Muzeum T. Kantora Cricoteka i nowej siedziby Ośrodka Dokumentacji Sztuki T. Kantora w Krakowie
Zamówienie pn.: „Budowa gazociągu Lwówek-Odolanów wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi obejmującego: Etap I -gazociąg Lwówek-Krobia, Etap II - gazociąg Krobia-Odolanów – Część 1 i 2”

Zamówienie pn.: „Budowa gazociągu Lwówek-Odolanów wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi obejmującego: Etap I -gazociąg Lwówek-Krobia, Etap II - gazociąg Krobia-Odolanów – Część 1 i 2” - naruszenie art. 33 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 32 ust. 1 i art. 35 ust. 3 ustawy Pzp w zw. z § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.

Materiały

Budowa-gazociagu-Lwowek-Odolanow-wraz-z-infrastruktura-niezbedna-do-jego-obslugi
Budowa-gazociagu-Lwowek-Odolanow-wraz-z-infrastruktura-niezbedna-do-jego-obslugi.pdf 0.09MB
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3”

Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3” -  naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 41 pkt 7, art. 22 ust. 3, art. 46 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 26 ust. 4 , art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 32 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1692). 

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3.pdf 0.11MB
KIO-KD-74-16
KIO-KD-74-16.pdf 0.23MB
Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego”

Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego”, udzielone przez Gminę Żary, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 35 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 68 ust. 1 i ust. 2, art. 95 ust. 1 oraz art. 96 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli
KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.23MB
KIO-KD-78-16
KIO-KD-78-16.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: „Budowa gazociągu DN700 Hermanowice - Strachocina”
Zamówienie na „Wykonanie projektu koncepcyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej w Niepołomicach”
{"register":{"columns":[]}}