W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zamówienia publiczne

Uprzejmie informujemy, że wszystkie postępowania są prowadzone na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Dostawa sprzętu komuterowego

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: dostawę sprzętu komputerowego (ZI.270.3.3.2023)

Materiały

Zapytanie ofertowe na dostawę komputerów
zapytanie​_ofertowe​_komputery.pdf 2.57MB
Formularz ofertowy na dostawę komputerów
Formularz​_ofertowy-zał​_1​_dost​_komp.doc 0.05MB
wzór umowy na dostawę komputerów
wzór​_Umowa​_dostawa​_komputerów.pdf 0.36MB
Odpowiedzi na zapytania dot. dostawy sprzętu komputerowego
Odpowiedzi​_do​_zapyt​_na​_dostawę​_sprzętu​_komputerowego.pdf 0.29MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: "Dostawę aplikacji turystyczej", (znak sprawy ZI.270.2.3.2022) 

Materiały

ogłoszenie o zamówieniu aplikacja
ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_aplikacja.pdf 0.15MB
swz aplikacja
swz​_aplikacja.pdf 0.45MB
formularz ofertowy zał nr 1
Formularz​_ofertowy​_aplikacja​_swz​_-​_zał​_nr​_1.docx 0.04MB
oświadczenie zał nr 2
aplikacja​_oświadczenie​_zał​_nr​_2.doc 0.07MB
oświadczenie zł nr 2a
aplikacja​_załącznik​_nr​_2a​_ośw.DOCX 0.01MB
zobowiązanie podm trzec. zał. nr 3
aplikacja​_zał​_nr​_3.doc 0.07MB
oświadczenie o grupie kapitałowej zał nr 4
aplikacja​_załącznik​_nr​_4.docx 0.01MB
wykaz dostaw zał nr 5
aplikacja​_zał​_nr​_5.docx 0.01MB
wzór umowy zał nr b6
zał​_nr​_6​_umowa​_Aplikacja.docx 0.05MB
Odpowiedzi na zapytania do swz - aplikacja
odpowiedzi​_na​_pytanie​_do​_swz​_-​_aplikacja.docx 0.05MB
odpowiedzi na zapytania do swz 2
odpowiedzi​_na​_pytanie​_do​_swz​_-​_aplikacja​_2.docx 0.05MB
Odpowiedzi na zapyt. do swz
odpowiedzi​_do​_swz​_-​_aplikacja​_3.docx 0.05MB
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja​_o​_kwocie​_Zamawiajacego​_przeznaczoną​_na​_realizacje​_zadania-​_aplikacja.pdf 0.14MB
informacja z otwarcia ofert - aplikacja
informacja​_z​_otwarcia​_ofert.docx 0.05MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_-​_aplikacja.pdf 0.11MB

Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu (ZI.270.2.5.2022)

Materiały

ogłoszenie o zamówieniu
ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_ochrona.pdf 0.12MB
swz ochrona
swz​_ochrona​_.pdf 0.67MB
zał nr 1
zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy​_ochrona​_2023.doc 0.17MB
zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy
zał​_nr​_2​_oświadczenie​_wykonawcy.doc 0.07MB
zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy
zał​_nr​_2a​_oświadczenie​_wykonawcy.docx 0.01MB
zał. nr 2b oświadczenie podm. trzeci
zał​_nr​_2b​_oświadczenie​_wykonawcy​_ochrona.docx 0.02MB
zał. nr 2c oświadczenie pod. trzeci
zał​_nr​_2c​_oświdczenie​_podm​_trzec.docx 0.02MB
zał. nr 3 zobowiązanie podm. trzeci
zał​_nr​_3​_zobowiązanie​_podm​_trzeciego.doc 0.07MB
zał. nr 4 ośw. w spr. grupy kapitałowej
zał​_nr​_4​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapit.doc 0.07MB
zał. nr 5 projekt wykaz usług
zał​_nr​_5​_projekt​_wykaz​_usług.docx 0.02MB
zał. nr 6 wzór umowy
po​_wer​_Ochrona​_załącznik​_nr​_6​_wzór​_umowy.docx 0.04MB
zał. nr 7 wykaz osób
zał​_nr​_7​_wykaz​_osób.docx 0.02MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: "Usługa wykonania dokumentacji pojektowej przebudowy skrzydła A i C budynku biurowego RDLP w Toruniu" znak spr. ZI.270.2.4.2022 

Postępowanie prowadzone jest na na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

Materiały

swz dokumentacja projektowa
swz​_na​_dok​_projektowa.pdf 0.95MB
ogłoszenie o zamówieniu dok. projektowa
ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.11MB
zał nr 1 formularz ofertowy
zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy​_dokumentacja​_projekt.doc 0.17MB
zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy
zał​_nr​_2​_oświadczenie​_wykonawcy.doc 0.07MB
zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy
zał​_nr​_2a​_oświadczenie​_wykonawcy.docx 0.01MB
zał. nr 2b oświadczenie podm. trzeci
zał​_nr​_2b​_oświadczenie​_podm​_trzec.docx 0.02MB
zał. nr 2c oświadczenie podm. trzec
zał​_nr​_2c​_oświdczenie​_podm​_trzec.docx 0.02MB
zał. nr 3 zobowiązanie podm. trzeciego
zał​_nr​_3​_zobowiązanie​_podm​_trzeciego.doc 0.07MB
zał. nr 4 ośw. w spr. grupy kapit.
zał​_nr​_4​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapit.doc 0.07MB
zał. nr 5 wykaz usług
zał​_nr​_5​_projekt​_wykaz​_usług.docx 0.02MB
zał. nr 6 wzór umowy na dok. proj
zał​_nr​_6​_umowa​_dok​_projket.doc 0.23MB
zał. nr 7 wykaz osób - warunki i ocena ofert
zał​_nr​_7​_wykaz​_osób​_-​_warunki​_i​_ocena​_ofert.docx 0.02MB
Odpowiedź na pytanie w przetargu ZI.270.2.4.2022
Odpowiedz​_na​_pytanie​_w​_przetargu​_ZI270242022.pdf 0.12MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja​_o​_kwocie.pdf 0.11MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: "Dostawę sprzętu komputerowego" (znak spr. ZI.270.3.5.2022)

Materiały

Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowego
Zapytanie​_ofertowe​_-​_Dostawa​_sprzętu​_komputerowego.pdf 0.16MB
zał. nr 1 Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy-zał​_1-​_Komputery.doc 0.05MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: "Opracowanie palnów urządzenia lasu dla Nadleśnictw: Dobrzejewice i Szubin, wraz z prognozami oddziaływania tych planów na środowisko" (zn. spr. ZI.270.1.1.2022)

Materiały

ogłoszenie o zamówieniu
ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_PUL​_DS.pdf 0.14MB
Specyfikacja Warunków Zamówienia PUL
SWZ​_dla​_PUL​_Nadl​_Dobrzejewice​_i​_Szubin​_podp.pdf 1.78MB
zał. nr 1 formularz ofertowy PUL DS
zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy​_PUL​_DS.DOC 0.18MB
Zał. nr 2 Wzór JEDZ
Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc 0.18MB
Zał. nr 3 Wzór zobowiązania podm trzeciego PUL
Zał​_nr​_3​_PUB​_DS​_zobpodmtrzec.doc 0.07MB
Zał. nr 4 Ośw o grupie kapitałowej
Zał​_nr​_4​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapit​_PUL.doc 0.07MB
ZAŁ. nr 5 Ośw. o aktualności inform. PUL
Zał​_nr​_5​_pul​_DS​_ośw​_o​_aktualności​_inform.doc 0.07MB
Zał. nr 6 Wykaz usług PUL
Zał​_nr​_6​_pul​_DS​_wykaz​_usług.docx 0.02MB
Zał. nr 7 Wykaz osób PUL
Zał​_nr​_7​_pul​_DS​_wykaz​_osób.docx 0.02MB
Zał. nr 8 Wzór umowy PUL
wzór​_umowy​_PUL​_​_Dobrzejewice​_Szubin.doc 0.16MB
Zał. nr 9 wymogi dot. map PUL
zalacznik​_do​_siwz​_urzadz​_Dobrzejewqice​_i​_Szubin​_Wymogi​_dotyczące​_map.doc 0.05MB
Protokół z KZP PUL Dobrzejewice
Protokół​_z​_KZP​_dla​_projektu​_planu​_urządzenia​_lasu​_Nadleśnictwa​_Dobrzejewice ​_na​_lata​_2024-2033.pdf 7.06MB
Protokół z KZP PUL Szubin
Protokół​_z​_KZP​_dla​_projektu​_planu​_urządzenia​_lasu​_Nadleśnictwa​_Szubin​_na​_lata​_2024-2033.pdf 7.67MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie
Informacja​_o​_kwocie​_jaką​_zamawiający​_zamierza​_przznaczyć​_PUL.pdf 0.13MB
Informacja z otwarcia ofert PUL
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_PUL​_DS.docx 0.05MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: ,,Opracowanie glebowo-siedliskowe dla Nadleśnictw: Osie i Trzebciny'' (zn. spr.: ZI.270.1.2.2022).

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.16MB
SWZ Opracowanie glebowo-siedliskowe dla N. Osie i Trzebciny
SWZ​_opracowanie​_glebowo-siedliskowe​_OT​_doc.pdf 0.74MB
Zał. nr 1 formularz ofertowy
Zał​_nr​_1​_formularz​_ofertowy​_GS​_OT.DOC 0.17MB
Zał. nr 2 edytowalna wersja formularza JEDZ
Zał​_nr​_2​_Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc 0.18MB
Zał. nr 3 zobowiązanie podmiotów trzecich
Zał​_nr​_3​_GS​_OT​_zobpodmtrzec.doc 0.07MB
Zał. nr 4 oświadczenie w spr. grupy kapitałowej
Zał​_nr​_4​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapit.doc 0.07MB
Zał. nr 5 oświadczenie o aktualności informacji
Zał​_nr​_5​_GS​_OT​_ośw​_o​_aktualności​_inform.doc 0.07MB
Zał. nr 6 wykaz usług
Zał​_nr​_6​_GS​_OT​_wykaz​_usług.docx 0.02MB
Zał. nr 7 wykaz osób
Zał​_nr​_7​_GS​_OT​_wykaz​_osób.docx 0.02MB
Zał. nr 8 wzór umowy
Zał​_nr​_8​_Wzór​_umowy​_opracowane​_GS​_OT.DOC 0.16MB
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja​_o​_kwocie​_jaką​_Zamawiający​_przeznacza​_GS.pdf 0.12MB
Informacja z otwarcia ofert GS OT
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_GS​_OT.docx 0.05MB

Zmiana w opisie przedmiotu zamówienia, do zapytania ofertowego ZI.270.3.1.2022 – Dostarczenie Sprzętu Komputerowego: monitory i notebooki na potrzeby RDLP w Toruniu:
1.    Zmiana dotyczy opisu przedmiotu zamówienia w części II:
W pkt 3.1 jest: 
2x USB 3.2 Gen 2 a powinno być 2x USB 3.2 Gen 1
W pkt 3.2 jest:
Procesor: min. Intel Core I5-11800H a powinno być Procesor: min. Intel Core I7-11800H

Szanowni Państwo, 

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na ,,Dostarczenie sprzętu komputerowego - monitory i notebooki na potrzeby RDLP w Toruniu''.

Termin składania ofert w formie pisemnej, na adres:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, szturch. 3

upływa 7 lutego 2022 o godz. 10.

Materiały

Zapytanie ofertowe dostawa komputerów
Zapytanie​_ofertowe​_dostawa​_komputerów.pdf 0.16MB
Formularz ofertowy załącznik nr 1
Formularz​_ofertowy-zał​_1-​_7022022.doc 0.04MB
Umowa wzór monitory
Umowa​_wzor​_monitory.pdf 0.43MB
Umowa wzór notebook
Umowa​_wzor​_notebook.pdf 0.57MB
Informacja z sesji otwarcia ofert ZI.270.3.1.2022
Informacja​_z​_sesji​_otwarcia​_ofert​_ZI270312022.pdf 0.34MB
Zawiadomienie o wyborze oferty komputery
Zawiadominie​_o​_wyborze​_oferty​_komputery.pdf 0.13MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na ,,Rozbudowa obecnie posiadanego systemu Antywirusowego firmy ESET''  (zn. spr. ZI.270.2.2.2022)

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu system antywirusowy
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_system​_antywirusowy.pdf 0.11MB
SWZ system antywirusowy
SWZ​_system​_antywirusowy.pdf 1.69MB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy Antywirus
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy​_Antywirus.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 oświadczenie Antywirus
Załącznik​_nr​_2​_oświadczenie​_Antywirus.doc 0.07MB
Załącznik nr 2a oświadczenie Antywirus
Załącznik​_nr​_2a​_oświadczenie​_Antywirus.DOCX 0.01MB
Załącznik nr 3 Antywirus
Załącznik​_nr​_3​_Antywirus.doc 0.07MB
Załącznik nr 4 Antywirus
Załącznik​_nr​_4​_Antywirus.docx 0.01MB
Załącznik nr 5 Antywirus
Załącznik​_nr​_5​_Antywirus.docx 0.01MB
Załącznik nr 6 wzór umowy Antywirus
Załącznik​_nr​_6​_Wzór​_umowy.DOCX 0.04MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_jaką​_zamierza​_się​_przeznaczyć​_Antywirus.pdf 0.12MB
Informacja z otwarcia ofert antywirus
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_antywirus.docx 0.05MB
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_.pdf 0.11MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na ,,Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj'' (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)

Materiały

Specyfikacja warunków zamówienia (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)
swz​_fotowoltaika.pdf 1.24MB
Ogłoszenie o zamówieniu (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)
fotowoltaika​_ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.13MB
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy
fotowoltaika​_Zalacznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
fotowoltaika​_oświadczenie​_zał​_nr​_2.doc 0.07MB
Załącznik nr 2a do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
Fotowoltaika​_ośwadczenie​_zał​_2a.DOCX 0.01MB
Załącznik nr 3 do SWZ Wzór zobowiązania
fotowoltaika​_zał​_nr​_3.doc 0.07MB
Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
fotowoltaika​_załącznik​_nr​_4.docx 0.01MB
Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz
fotowoltaika​_Załącznik​_nr​_5​_wykaz​_usług.docx 0.01MB
Załącznik nr 6 do SWZ Wzór umowy
umowa​_fotowoltaika.docx 0.05MB
Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób
fotowoltaika​_-​_zał​_nr​_7​_wykaz​_osób.docx 0.02MB
PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY RDLP w Toruniu
PROGRAM​_FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY​_RDLP​_w​_Toruniu​_foto.docx 4.89MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_jaką​_zamierza​_się​_przeznaczyć​_Fotowoltaika.pdf 0.12MB
Informacja z otwarcia ofert Fotowoltaika
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_Fotowoltaika.pdf 0.30MB
Zawiadomienie o wyborze oferty fotowoltaika
Zawiadomienie​_o​_wyborz​_oferty​_foto.pdf 0.11MB

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

"Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj"

Materiały

ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_fotowoltaika
ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_fotowoltaika.pdf 0.07MB
SWZ​_ZMIANA​_bip
SWZ​_ZMIANA​_bip.pdf 0.92MB

II Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. postępowania pn. "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj" oraz odpowiedzi na pytania do SWZ 

Materiały

II Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
II​_Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.05MB
II zmiana Specyfikacji Warunków Zamówienia
II​_zmiana​_Specyfikacji​_Warunków​_Zamówienia.pdf 0.23MB
Odpowiedzi na zapytania do SWZ 21.01.2022
Odpowiedzi​_na​_zapytania​_do​_SWZ​_Fotowoltaika.pdf 0.29MB
Odpowiedzi na zapytania do SWZ 2 Fotowoltaika
Odpowiedzi​_na​_zapytania​_do​_SWZ​_2​_Fotowoltaikadocx.pdf 0.27MB
Odpowiedź na zapytania do SWZ 3 Fotowoltaika
Odpowiedź​_na​_zapytania​_do​_swz​_3​_Fotowoltaika.docx 0.05MB
Odpowiedzi na zapytania do SWZ Fotowoltaika 4
odpowiedzi​_na​_zapytania​_do​_swz​_fotowoltaika​_4.docx 0.05MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowyh w Toruniu przedstawia informację z sesji otwarcia ofert dla zadania "Zakup serwera wraz z peryferiami" – ZI.270.9.14.2021

Materiały

info​_z​_sesji​_otwarcia​_15112021
info​_z​_sesji​_otwarcia​_15112021.pdf 0.26MB

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sprzątanie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu

Materiały

Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzyst​_ofery
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzyst​_ofery.pdf 0.11MB

 Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: Zakup serwera z peryferiami

Materiały

zapytanie​_ofertowe​_na​_zakup​_serwera​_z​_peryferiami
zapytanie​_ofertowe​_na​_zakup​_serwera​_z​_peryferiami.pdf 1.27MB
Formularz​_ofertowy-zał1-2112021
Formularz​_ofertowy-zał1-2112021.doc 0.04MB
załcznik​_nr​_2​_umowa​_wzor
załcznik​_nr​_2​_umowa​_wzor.pdf 0.54MB

Zapytanie ofertowe

 Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: Dostawę sprzętu komputerowego.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_na​_strone​_BIP.pdf 0.13MB
Wzór umowy
Wzór​_Umowy​_(podpisany​_przez​_radcę).pdf 0.58MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy-zał1-092021.doc 0.04MB

Ogłoszenie o zamówieniu - usługa sprzątania biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu

Materiały

ogłoszenie​_o​_zamówieniu
ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.13MB
Informacja​_jaką​_Zamawiający​_zamierza​_przeznaczyć
Informacja​_jaką​_Zamawiający​_zamierza​_przeznaczyć.pdf 0.13MB
Wyjaśnienia​_treści​_swz​_na​_portal
Wyjaśnienia​_treści​_swz​_na​_portal.pdf 0.13MB
Sprzątanie​_Zalacznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy
Sprzątanie​_Zalacznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Sprzątanie​_zał​_nr​_2
Sprzątanie​_zał​_nr​_2.doc 0.07MB
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_2a​_ośw
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_2a​_ośw.DOCX 0.01MB
sprzątanie​_zał​_nr​_3
sprzątanie​_zał​_nr​_3.doc 0.07MB
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_4
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_4.docx 0.01MB
Sprzątanie​_Załącznik​_nr​_5​_wykaz​_usług
Sprzątanie​_Załącznik​_nr​_5​_wykaz​_usług.docx 0.01MB
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_6​_wzór​_umowy
Sprzątanie​_załącznik​_nr​_6​_wzór​_umowy.docx 0.05MB
Umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_ochrona​_wzorzał​_nr​_3
Umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_ochrona​_wzorzał​_nr​_3.docx 0.03MB
SWZ​_sprzątanie
SWZ​_sprzątanie.pdf 11.32MB

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2021 r. -wersja nr 2

Materiały

plan​_postępowań​_o​_udzielenie​_zamówień​_publicznych​_w​_​_2021​_r​_-wersja​_nr​_2
plan​_postępowań​_o​_udzielenie​_zamówień​_publicznych​_w​_​_2021​_r​_-wersja​_nr​_2.pdf 0.04MB

Informacja z sesji otwarcia ofert na ochronę fizyczną i elektroniczną gmachu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przy ul. Ul. Ul. ul. Mickiewicza 9/ ul. Moniuszki 12.

Materiały

informacja​_z​_sesji​_otwarcia​_ofert​_ZI2709132021
informacja​_z​_sesji​_otwarcia​_ofert​_ZI2709132021.pdf 0.26MB

Zapytanie ofertowe

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych zaprasza do złożenia oferty na ochronę fizyczną i elektroniczną gmachu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przy ul. ul. Mickiewicza 9/ ul. Moniuszki 12.

Pytanie:

W nawiązaniu do ogłoszonego zapytania ofertowego znak sprawy: ZI.270.9.13.2021 dotyczącego ochrony fizycznej budynku przy ul. Mickiewicza 9/Moniuszki 12 wraz z placem parkingowym oraz garażem oraz monitoringiem systemów alarmowych proszę o doprecyzowanie kwestii dotyczącej Patrolu/Grupy Interwencyjnej.

W załączonym wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia występuje informacja o dysponowaniu i podjazdem w czasie nie dłuższym niż 5 minut Grupy Interwencyjnej. Natomiast w załączniku do zarządzenia nr 37_2021 w sekcji VI punkt c pojawia się informacja o wysłaniu na miejsce zdarzenia Patrolu Interwencyjnego.

Proszę zatem o doprecyzowanie czy warunkiem formalnym jest dysponowanie Grupą Interwencyjną czy Patrolem Interwencyjnym.

Odpowiedź:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu informuje, że warunkiem formalnym jest dysponowanie Grupą Interwencyjną.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe​_BIP
Zapytanie​_ofertowe​_BIP.pdf 1.02MB
Zmiany​_w​_zapytaniu​_ofertowym​_ZI2709132021
Zmiany​_w​_zapytaniu​_ofertowym​_ZI2709132021.pdf 0.28MB
Formularz​_ofertowy-zał1​_ochrona
Formularz​_ofertowy-zał1​_ochrona.doc 0.03MB
Wzór​_umowy​_-​_zał​_nr​_2
Wzór​_umowy​_-​_zał​_nr​_2.pdf 2.00MB
Umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_ochrona​_wzorzał​_nr​_3ocx
Umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_ochrona​_wzorzał​_nr​_3ocx.docx 0.03MB
Zarządzenie​_nr​_37​_2021​_instrukcja​_ochrony
Zarządzenie​_nr​_37​_2021​_instrukcja​_ochrony.pdf 0.20MB
Załącznik​_do​_zarządzenia​_nr​_37​_2021
Załącznik​_do​_zarządzenia​_nr​_37​_2021.pdf 1.19MB
Niepoprawny format daty
Niepoprawny format daty
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2021 12:47 Honorata Galczewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Honorata Galczewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia publiczne 86.0 20.03.2023 13:59 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 85.0 20.03.2023 13:58 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 84.0 16.03.2023 11:54 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 83.0 16.03.2023 11:52 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 82.0 16.03.2023 11:50 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 81.0 16.03.2023 11:48 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 80.0 06.02.2023 13:10 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 79.0 10.10.2022 13:46 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 78.0 08.09.2022 14:25 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 77.0 06.09.2022 09:18 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 76.0 05.09.2022 16:56 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 75.0 24.08.2022 08:22 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 74.0 24.08.2022 08:18 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 73.0 24.08.2022 07:55 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 72.0 09.05.2022 07:38 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 71.0 21.04.2022 23:16 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 70.0 21.04.2022 10:57 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 69.0 30.03.2022 11:59 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 68.0 29.03.2022 07:59 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 67.0 22.03.2022 11:11 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 66.0 21.03.2022 14:30 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 65.0 21.03.2022 14:29 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 64.0 17.03.2022 10:44 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 63.0 17.03.2022 10:39 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 62.0 11.03.2022 12:58 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 61.0 10.03.2022 07:28 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 60.0 01.03.2022 10:16 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 59.0 15.02.2022 08:07 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 58.0 15.02.2022 08:07 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 57.0 14.02.2022 08:58 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 56.0 14.02.2022 08:45 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 55.0 14.02.2022 08:43 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 54.0 14.02.2022 08:38 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 53.0 08.02.2022 09:51 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 52.0 07.02.2022 20:08 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 51.0 07.02.2022 20:05 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 50.0 07.02.2022 20:03 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 49.0 07.02.2022 12:20 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 48.0 04.02.2022 11:52 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 47.0 04.02.2022 10:54 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 46.0 04.02.2022 08:06 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 45.0 03.02.2022 12:50 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 44.0 02.02.2022 09:28 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 43.0 01.02.2022 14:28 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 42.0 01.02.2022 11:03 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 41.0 01.02.2022 10:56 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 40.0 31.01.2022 14:15 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 39.0 28.01.2022 15:02 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 38.0 28.01.2022 15:01 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 37.0 28.01.2022 14:57 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 36.0 28.01.2022 14:56 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 35.0 28.01.2022 14:45 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 34.0 28.01.2022 14:41 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 33.0 28.01.2022 14:32 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 32.0 28.01.2022 12:26 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 31.0 27.01.2022 09:38 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 30.0 26.01.2022 15:43 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 29.0 21.01.2022 13:52 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 28.0 14.01.2022 19:24 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 27.0 14.01.2022 19:21 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 26.0 14.01.2022 19:19 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 25.0 13.01.2022 09:06 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 24.0 13.01.2022 08:34 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 23.0 13.01.2022 08:30 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 22.0 13.01.2022 08:29 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 21.0 13.01.2022 08:28 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 20.0 13.01.2022 08:27 Weronika Wróblewska
Zamówienia publiczne 19.0 15.11.2021 15:40 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 18.0 15.11.2021 15:40 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 17.0 12.11.2021 09:28 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 16.0 03.11.2021 20:36 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 15.0 03.11.2021 20:33 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 14.0 27.10.2021 12:40 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 13.0 21.10.2021 15:40 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 12.0 19.10.2021 22:07 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 11.0 13.10.2021 16:11 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 10.0 13.10.2021 16:10 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 9.0 13.10.2021 16:09 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 8.0 06.10.2021 12:53 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 7.0 05.10.2021 08:35 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 6.0 04.10.2021 18:19 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 5.0 04.10.2021 18:11 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 4.0 10.09.2021 09:23 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 3.0 10.09.2021 09:14 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 2.0 07.09.2021 16:51 Honorata Galczewska
Zamówienia publiczne 1.0 17.08.2021 12:47 Honorata Galczewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}