Zamówienia publiczne
Uprzejmie informujemy, że wszystkie postępowania są prowadzone na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Dostawa sprzętu komuterowego
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: dostawę sprzętu komputerowego (ZI.270.3.3.2023)
Materiały
Zapytanie ofertowe na dostawę komputerówzapytanie_ofertowe_komputery.pdf 2.57MB Formularz ofertowy na dostawę komputerów
Formularz_ofertowy-zał_1_dost_komp.doc 0.05MB wzór umowy na dostawę komputerów
wzór_Umowa_dostawa_komputerów.pdf 0.36MB Odpowiedzi na zapytania dot. dostawy sprzętu komputerowego
Odpowiedzi_do_zapyt_na_dostawę_sprzętu_komputerowego.pdf 0.29MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: "Dostawę aplikacji turystyczej", (znak sprawy ZI.270.2.3.2022)
Materiały
ogłoszenie o zamówieniu aplikacjaogłoszenie_o_zamówieniu_aplikacja.pdf 0.15MB swz aplikacja
swz_aplikacja.pdf 0.45MB formularz ofertowy zał nr 1
Formularz_ofertowy_aplikacja_swz_-_zał_nr_1.docx 0.04MB oświadczenie zał nr 2
aplikacja_oświadczenie_zał_nr_2.doc 0.07MB oświadczenie zł nr 2a
aplikacja_załącznik_nr_2a_ośw.DOCX 0.01MB zobowiązanie podm trzec. zał. nr 3
aplikacja_zał_nr_3.doc 0.07MB oświadczenie o grupie kapitałowej zał nr 4
aplikacja_załącznik_nr_4.docx 0.01MB wykaz dostaw zał nr 5
aplikacja_zał_nr_5.docx 0.01MB wzór umowy zał nr b6
zał_nr_6_umowa_Aplikacja.docx 0.05MB Odpowiedzi na zapytania do swz - aplikacja
odpowiedzi_na_pytanie_do_swz_-_aplikacja.docx 0.05MB odpowiedzi na zapytania do swz 2
odpowiedzi_na_pytanie_do_swz_-_aplikacja_2.docx 0.05MB Odpowiedzi na zapyt. do swz
odpowiedzi_do_swz_-_aplikacja_3.docx 0.05MB Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja_o_kwocie_Zamawiajacego_przeznaczoną_na_realizacje_zadania-_aplikacja.pdf 0.14MB informacja z otwarcia ofert - aplikacja
informacja_z_otwarcia_ofert.docx 0.05MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_-_aplikacja.pdf 0.11MB
Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu (ZI.270.2.5.2022)
Materiały
ogłoszenie o zamówieniuogłoszenie_o_zamówieniu_ochrona.pdf 0.12MB swz ochrona
swz_ochrona_.pdf 0.67MB zał nr 1
zał_nr_1_formularz_ofertowy_ochrona_2023.doc 0.17MB zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy
zał_nr_2_oświadczenie_wykonawcy.doc 0.07MB zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy
zał_nr_2a_oświadczenie_wykonawcy.docx 0.01MB zał. nr 2b oświadczenie podm. trzeci
zał_nr_2b_oświadczenie_wykonawcy_ochrona.docx 0.02MB zał. nr 2c oświadczenie pod. trzeci
zał_nr_2c_oświdczenie_podm_trzec.docx 0.02MB zał. nr 3 zobowiązanie podm. trzeci
zał_nr_3_zobowiązanie_podm_trzeciego.doc 0.07MB zał. nr 4 ośw. w spr. grupy kapitałowej
zał_nr_4_ośw_w_spr_gr_kapit.doc 0.07MB zał. nr 5 projekt wykaz usług
zał_nr_5_projekt_wykaz_usług.docx 0.02MB zał. nr 6 wzór umowy
po_wer_Ochrona_załącznik_nr_6_wzór_umowy.docx 0.04MB zał. nr 7 wykaz osób
zał_nr_7_wykaz_osób.docx 0.02MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: "Usługa wykonania dokumentacji pojektowej przebudowy skrzydła A i C budynku biurowego RDLP w Toruniu" znak spr. ZI.270.2.4.2022
Postępowanie prowadzone jest na na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
Materiały
swz dokumentacja projektowaswz_na_dok_projektowa.pdf 0.95MB ogłoszenie o zamówieniu dok. projektowa
ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.11MB zał nr 1 formularz ofertowy
zał_nr_1_formularz_ofertowy_dokumentacja_projekt.doc 0.17MB zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy
zał_nr_2_oświadczenie_wykonawcy.doc 0.07MB zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy
zał_nr_2a_oświadczenie_wykonawcy.docx 0.01MB zał. nr 2b oświadczenie podm. trzeci
zał_nr_2b_oświadczenie_podm_trzec.docx 0.02MB zał. nr 2c oświadczenie podm. trzec
zał_nr_2c_oświdczenie_podm_trzec.docx 0.02MB zał. nr 3 zobowiązanie podm. trzeciego
zał_nr_3_zobowiązanie_podm_trzeciego.doc 0.07MB zał. nr 4 ośw. w spr. grupy kapit.
zał_nr_4_ośw_w_spr_gr_kapit.doc 0.07MB zał. nr 5 wykaz usług
zał_nr_5_projekt_wykaz_usług.docx 0.02MB zał. nr 6 wzór umowy na dok. proj
zał_nr_6_umowa_dok_projket.doc 0.23MB zał. nr 7 wykaz osób - warunki i ocena ofert
zał_nr_7_wykaz_osób_-_warunki_i_ocena_ofert.docx 0.02MB Odpowiedź na pytanie w przetargu ZI.270.2.4.2022
Odpowiedz_na_pytanie_w_przetargu_ZI270242022.pdf 0.12MB Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja_o_kwocie.pdf 0.11MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: "Dostawę sprzętu komputerowego" (znak spr. ZI.270.3.5.2022)
Materiały
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowegoZapytanie_ofertowe_-_Dostawa_sprzętu_komputerowego.pdf 0.16MB zał. nr 1 Formularz ofertowy
Formularz_ofertowy-zał_1-_Komputery.doc 0.05MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: "Opracowanie palnów urządzenia lasu dla Nadleśnictw: Dobrzejewice i Szubin, wraz z prognozami oddziaływania tych planów na środowisko" (zn. spr. ZI.270.1.1.2022)
Materiały
ogłoszenie o zamówieniuogłoszenie_o_zamówieniu_PUL_DS.pdf 0.14MB Specyfikacja Warunków Zamówienia PUL
SWZ_dla_PUL_Nadl_Dobrzejewice_i_Szubin_podp.pdf 1.78MB zał. nr 1 formularz ofertowy PUL DS
zał_nr_1_formularz_ofertowy_PUL_DS.DOC 0.18MB Zał. nr 2 Wzór JEDZ
Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc 0.18MB Zał. nr 3 Wzór zobowiązania podm trzeciego PUL
Zał_nr_3_PUB_DS_zobpodmtrzec.doc 0.07MB Zał. nr 4 Ośw o grupie kapitałowej
Zał_nr_4_ośw_w_spr_gr_kapit_PUL.doc 0.07MB ZAŁ. nr 5 Ośw. o aktualności inform. PUL
Zał_nr_5_pul_DS_ośw_o_aktualności_inform.doc 0.07MB Zał. nr 6 Wykaz usług PUL
Zał_nr_6_pul_DS_wykaz_usług.docx 0.02MB Zał. nr 7 Wykaz osób PUL
Zał_nr_7_pul_DS_wykaz_osób.docx 0.02MB Zał. nr 8 Wzór umowy PUL
wzór_umowy_PUL__Dobrzejewice_Szubin.doc 0.16MB Zał. nr 9 wymogi dot. map PUL
zalacznik_do_siwz_urzadz_Dobrzejewqice_i_Szubin_Wymogi_dotyczące_map.doc 0.05MB Protokół z KZP PUL Dobrzejewice
Protokół_z_KZP_dla_projektu_planu_urządzenia_lasu_Nadleśnictwa_Dobrzejewice _na_lata_2024-2033.pdf 7.06MB Protokół z KZP PUL Szubin
Protokół_z_KZP_dla_projektu_planu_urządzenia_lasu_Nadleśnictwa_Szubin_na_lata_2024-2033.pdf 7.67MB Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie
Informacja_o_kwocie_jaką_zamawiający_zamierza_przznaczyć_PUL.pdf 0.13MB Informacja z otwarcia ofert PUL
Informacja_z_otwarcia_ofert_PUL_DS.docx 0.05MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na: ,,Opracowanie glebowo-siedliskowe dla Nadleśnictw: Osie i Trzebciny'' (zn. spr.: ZI.270.1.2.2022).
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.16MB SWZ Opracowanie glebowo-siedliskowe dla N. Osie i Trzebciny
SWZ_opracowanie_glebowo-siedliskowe_OT_doc.pdf 0.74MB Zał. nr 1 formularz ofertowy
Zał_nr_1_formularz_ofertowy_GS_OT.DOC 0.17MB Zał. nr 2 edytowalna wersja formularza JEDZ
Zał_nr_2_Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc 0.18MB Zał. nr 3 zobowiązanie podmiotów trzecich
Zał_nr_3_GS_OT_zobpodmtrzec.doc 0.07MB Zał. nr 4 oświadczenie w spr. grupy kapitałowej
Zał_nr_4_ośw_w_spr_gr_kapit.doc 0.07MB Zał. nr 5 oświadczenie o aktualności informacji
Zał_nr_5_GS_OT_ośw_o_aktualności_inform.doc 0.07MB Zał. nr 6 wykaz usług
Zał_nr_6_GS_OT_wykaz_usług.docx 0.02MB Zał. nr 7 wykaz osób
Zał_nr_7_GS_OT_wykaz_osób.docx 0.02MB Zał. nr 8 wzór umowy
Zał_nr_8_Wzór_umowy_opracowane_GS_OT.DOC 0.16MB Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie
Informacja_o_kwocie_jaką_Zamawiający_przeznacza_GS.pdf 0.12MB Informacja z otwarcia ofert GS OT
Informacja_z_otwarcia_ofert_GS_OT.docx 0.05MB
Zmiana w opisie przedmiotu zamówienia, do zapytania ofertowego ZI.270.3.1.2022 – Dostarczenie Sprzętu Komputerowego: monitory i notebooki na potrzeby RDLP w Toruniu:
1. Zmiana dotyczy opisu przedmiotu zamówienia w części II:
W pkt 3.1 jest:
2x USB 3.2 Gen 2 a powinno być 2x USB 3.2 Gen 1
W pkt 3.2 jest:
Procesor: min. Intel Core I5-11800H a powinno być Procesor: min. Intel Core I7-11800H
Szanowni Państwo,
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na ,,Dostarczenie sprzętu komputerowego - monitory i notebooki na potrzeby RDLP w Toruniu''.
Termin składania ofert w formie pisemnej, na adres:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, szturch. 3
upływa 7 lutego 2022 o godz. 10.
Materiały
Zapytanie ofertowe dostawa komputerówZapytanie_ofertowe_dostawa_komputerów.pdf 0.16MB Formularz ofertowy załącznik nr 1
Formularz_ofertowy-zał_1-_7022022.doc 0.04MB Umowa wzór monitory
Umowa_wzor_monitory.pdf 0.43MB Umowa wzór notebook
Umowa_wzor_notebook.pdf 0.57MB Informacja z sesji otwarcia ofert ZI.270.3.1.2022
Informacja_z_sesji_otwarcia_ofert_ZI270312022.pdf 0.34MB Zawiadomienie o wyborze oferty komputery
Zawiadominie_o_wyborze_oferty_komputery.pdf 0.13MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na ,,Rozbudowa obecnie posiadanego systemu Antywirusowego firmy ESET'' (zn. spr. ZI.270.2.2.2022)
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniu system antywirusowyOgłoszenie_o_zamówieniu_system_antywirusowy.pdf 0.11MB SWZ system antywirusowy
SWZ_system_antywirusowy.pdf 1.69MB Załącznik nr 1 formularz ofertowy Antywirus
Załącznik_nr_1_Formularz_ofertowy_Antywirus.docx 0.04MB Załącznik nr 2 oświadczenie Antywirus
Załącznik_nr_2_oświadczenie_Antywirus.doc 0.07MB Załącznik nr 2a oświadczenie Antywirus
Załącznik_nr_2a_oświadczenie_Antywirus.DOCX 0.01MB Załącznik nr 3 Antywirus
Załącznik_nr_3_Antywirus.doc 0.07MB Załącznik nr 4 Antywirus
Załącznik_nr_4_Antywirus.docx 0.01MB Załącznik nr 5 Antywirus
Załącznik_nr_5_Antywirus.docx 0.01MB Załącznik nr 6 wzór umowy Antywirus
Załącznik_nr_6_Wzór_umowy.DOCX 0.04MB Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Informacja_o_kwocie_jaką_zamierza_się_przeznaczyć_Antywirus.pdf 0.12MB Informacja z otwarcia ofert antywirus
Informacja_z_otwarcia_ofert_antywirus.docx 0.05MB Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_.pdf 0.11MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty na ,,Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj'' (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)
Materiały
Specyfikacja warunków zamówienia (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)swz_fotowoltaika.pdf 1.24MB Ogłoszenie o zamówieniu (zn. spr. ZI.270.2.1.2022)
fotowoltaika_ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.13MB Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy
fotowoltaika_Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy.docx 0.03MB Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
fotowoltaika_oświadczenie_zał_nr_2.doc 0.07MB Załącznik nr 2a do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
Fotowoltaika_ośwadczenie_zał_2a.DOCX 0.01MB Załącznik nr 3 do SWZ Wzór zobowiązania
fotowoltaika_zał_nr_3.doc 0.07MB Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy
fotowoltaika_załącznik_nr_4.docx 0.01MB Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz
fotowoltaika_Załącznik_nr_5_wykaz_usług.docx 0.01MB Załącznik nr 6 do SWZ Wzór umowy
umowa_fotowoltaika.docx 0.05MB Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób
fotowoltaika_-_zał_nr_7_wykaz_osób.docx 0.02MB PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY RDLP w Toruniu
PROGRAM_FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY_RDLP_w_Toruniu_foto.docx 4.89MB Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Informacja_o_kwocie_jaką_zamierza_się_przeznaczyć_Fotowoltaika.pdf 0.12MB Informacja z otwarcia ofert Fotowoltaika
Informacja_z_otwarcia_ofert_Fotowoltaika.pdf 0.30MB Zawiadomienie o wyborze oferty fotowoltaika
Zawiadomienie_o_wyborz_oferty_foto.pdf 0.11MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj"
Materiały
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_fotowoltaikaogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_fotowoltaika.pdf 0.07MB SWZ_ZMIANA_bip
SWZ_ZMIANA_bip.pdf 0.92MB
II Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. postępowania pn. "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj" oraz odpowiedzi na pytania do SWZ
Materiały
II Ogłoszenie o zmianie ogłoszeniaII_Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf 0.05MB II zmiana Specyfikacji Warunków Zamówienia
II_zmiana_Specyfikacji_Warunków_Zamówienia.pdf 0.23MB Odpowiedzi na zapytania do SWZ 21.01.2022
Odpowiedzi_na_zapytania_do_SWZ_Fotowoltaika.pdf 0.29MB Odpowiedzi na zapytania do SWZ 2 Fotowoltaika
Odpowiedzi_na_zapytania_do_SWZ_2_Fotowoltaikadocx.pdf 0.27MB Odpowiedź na zapytania do SWZ 3 Fotowoltaika
Odpowiedź_na_zapytania_do_swz_3_Fotowoltaika.docx 0.05MB Odpowiedzi na zapytania do SWZ Fotowoltaika 4
odpowiedzi_na_zapytania_do_swz_fotowoltaika_4.docx 0.05MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowyh w Toruniu przedstawia informację z sesji otwarcia ofert dla zadania "Zakup serwera wraz z peryferiami" – ZI.270.9.14.2021
Materiały
info_z_sesji_otwarcia_15112021info_z_sesji_otwarcia_15112021.pdf 0.26MB
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sprzątanie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
Materiały
Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzyst_oferyZawiadomienie_o_wyborze_najkorzyst_ofery.pdf 0.11MB
Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: Zakup serwera z peryferiami
Materiały
zapytanie_ofertowe_na_zakup_serwera_z_peryferiamizapytanie_ofertowe_na_zakup_serwera_z_peryferiami.pdf 1.27MB Formularz_ofertowy-zał1-2112021
Formularz_ofertowy-zał1-2112021.doc 0.04MB załcznik_nr_2_umowa_wzor
załcznik_nr_2_umowa_wzor.pdf 0.54MB
Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu zaprasza do złożenia oferty na: Dostawę sprzętu komputerowego.
Materiały
Zapytanie ofertoweZapytanie_ofertowe_na_strone_BIP.pdf 0.13MB Wzór umowy
Wzór_Umowy_(podpisany_przez_radcę).pdf 0.58MB Formularz ofertowy
Formularz_ofertowy-zał1-092021.doc 0.04MB
Ogłoszenie o zamówieniu - usługa sprzątania biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
Materiały
ogłoszenie_o_zamówieniuogłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.13MB Informacja_jaką_Zamawiający_zamierza_przeznaczyć
Informacja_jaką_Zamawiający_zamierza_przeznaczyć.pdf 0.13MB Wyjaśnienia_treści_swz_na_portal
Wyjaśnienia_treści_swz_na_portal.pdf 0.13MB Sprzątanie_Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy
Sprzątanie_Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy.docx 0.03MB Sprzątanie_zał_nr_2
Sprzątanie_zał_nr_2.doc 0.07MB Sprzątanie_załącznik_nr_2a_ośw
Sprzątanie_załącznik_nr_2a_ośw.DOCX 0.01MB sprzątanie_zał_nr_3
sprzątanie_zał_nr_3.doc 0.07MB Sprzątanie_załącznik_nr_4
Sprzątanie_załącznik_nr_4.docx 0.01MB Sprzątanie_Załącznik_nr_5_wykaz_usług
Sprzątanie_Załącznik_nr_5_wykaz_usług.docx 0.01MB Sprzątanie_załącznik_nr_6_wzór_umowy
Sprzątanie_załącznik_nr_6_wzór_umowy.docx 0.05MB Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_ochrona_wzorzał_nr_3
Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_ochrona_wzorzał_nr_3.docx 0.03MB SWZ_sprzątanie
SWZ_sprzątanie.pdf 11.32MB
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2021 r. -wersja nr 2
Materiały
plan_postępowań_o_udzielenie_zamówień_publicznych_w__2021_r_-wersja_nr_2plan_postępowań_o_udzielenie_zamówień_publicznych_w__2021_r_-wersja_nr_2.pdf 0.04MB
Informacja z sesji otwarcia ofert na ochronę fizyczną i elektroniczną gmachu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przy ul. Ul. Ul. ul. Mickiewicza 9/ ul. Moniuszki 12.
Materiały
informacja_z_sesji_otwarcia_ofert_ZI2709132021informacja_z_sesji_otwarcia_ofert_ZI2709132021.pdf 0.26MB
Zapytanie ofertowe
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych zaprasza do złożenia oferty na ochronę fizyczną i elektroniczną gmachu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu przy ul. ul. Mickiewicza 9/ ul. Moniuszki 12.
Pytanie:
W nawiązaniu do ogłoszonego zapytania ofertowego znak sprawy: ZI.270.9.13.2021 dotyczącego ochrony fizycznej budynku przy ul. Mickiewicza 9/Moniuszki 12 wraz z placem parkingowym oraz garażem oraz monitoringiem systemów alarmowych proszę o doprecyzowanie kwestii dotyczącej Patrolu/Grupy Interwencyjnej.
W załączonym wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia występuje informacja o dysponowaniu i podjazdem w czasie nie dłuższym niż 5 minut Grupy Interwencyjnej. Natomiast w załączniku do zarządzenia nr 37_2021 w sekcji VI punkt c pojawia się informacja o wysłaniu na miejsce zdarzenia Patrolu Interwencyjnego.
Proszę zatem o doprecyzowanie czy warunkiem formalnym jest dysponowanie Grupą Interwencyjną czy Patrolem Interwencyjnym.
Odpowiedź:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu informuje, że warunkiem formalnym jest dysponowanie Grupą Interwencyjną.
Materiały
Zapytanie_ofertowe_BIPZapytanie_ofertowe_BIP.pdf 1.02MB Zmiany_w_zapytaniu_ofertowym_ZI2709132021
Zmiany_w_zapytaniu_ofertowym_ZI2709132021.pdf 0.28MB Formularz_ofertowy-zał1_ochrona
Formularz_ofertowy-zał1_ochrona.doc 0.03MB Wzór_umowy_-_zał_nr_2
Wzór_umowy_-_zał_nr_2.pdf 2.00MB Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_ochrona_wzorzał_nr_3ocx
Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_ochrona_wzorzał_nr_3ocx.docx 0.03MB Zarządzenie_nr_37_2021_instrukcja_ochrony
Zarządzenie_nr_37_2021_instrukcja_ochrony.pdf 0.20MB Załącznik_do_zarządzenia_nr_37_2021
Załącznik_do_zarządzenia_nr_37_2021.pdf 1.19MB
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono wyników:- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 12:47 Honorata Galczewska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Honorata Galczewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zamówienia publiczne | 86.0 | 20.03.2023 13:59 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 85.0 | 20.03.2023 13:58 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 84.0 | 16.03.2023 11:54 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 83.0 | 16.03.2023 11:52 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 82.0 | 16.03.2023 11:50 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 81.0 | 16.03.2023 11:48 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 80.0 | 06.02.2023 13:10 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 79.0 | 10.10.2022 13:46 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 78.0 | 08.09.2022 14:25 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 77.0 | 06.09.2022 09:18 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 76.0 | 05.09.2022 16:56 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 75.0 | 24.08.2022 08:22 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 74.0 | 24.08.2022 08:18 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 73.0 | 24.08.2022 07:55 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 72.0 | 09.05.2022 07:38 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 71.0 | 21.04.2022 23:16 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 70.0 | 21.04.2022 10:57 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 69.0 | 30.03.2022 11:59 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 68.0 | 29.03.2022 07:59 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 67.0 | 22.03.2022 11:11 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 66.0 | 21.03.2022 14:30 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 65.0 | 21.03.2022 14:29 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 64.0 | 17.03.2022 10:44 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 63.0 | 17.03.2022 10:39 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 62.0 | 11.03.2022 12:58 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 61.0 | 10.03.2022 07:28 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 60.0 | 01.03.2022 10:16 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 59.0 | 15.02.2022 08:07 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 58.0 | 15.02.2022 08:07 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 57.0 | 14.02.2022 08:58 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 56.0 | 14.02.2022 08:45 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 55.0 | 14.02.2022 08:43 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 54.0 | 14.02.2022 08:38 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 53.0 | 08.02.2022 09:51 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 52.0 | 07.02.2022 20:08 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 51.0 | 07.02.2022 20:05 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 50.0 | 07.02.2022 20:03 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 49.0 | 07.02.2022 12:20 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 48.0 | 04.02.2022 11:52 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 47.0 | 04.02.2022 10:54 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 46.0 | 04.02.2022 08:06 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 45.0 | 03.02.2022 12:50 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 44.0 | 02.02.2022 09:28 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 43.0 | 01.02.2022 14:28 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 42.0 | 01.02.2022 11:03 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 41.0 | 01.02.2022 10:56 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 40.0 | 31.01.2022 14:15 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 39.0 | 28.01.2022 15:02 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 38.0 | 28.01.2022 15:01 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 37.0 | 28.01.2022 14:57 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 36.0 | 28.01.2022 14:56 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 35.0 | 28.01.2022 14:45 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 34.0 | 28.01.2022 14:41 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 33.0 | 28.01.2022 14:32 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 32.0 | 28.01.2022 12:26 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 31.0 | 27.01.2022 09:38 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 30.0 | 26.01.2022 15:43 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 29.0 | 21.01.2022 13:52 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 28.0 | 14.01.2022 19:24 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 27.0 | 14.01.2022 19:21 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 26.0 | 14.01.2022 19:19 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 25.0 | 13.01.2022 09:06 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 24.0 | 13.01.2022 08:34 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 23.0 | 13.01.2022 08:30 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 22.0 | 13.01.2022 08:29 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 21.0 | 13.01.2022 08:28 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 20.0 | 13.01.2022 08:27 Weronika Wróblewska |
Zamówienia publiczne | 19.0 | 15.11.2021 15:40 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 18.0 | 15.11.2021 15:40 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 17.0 | 12.11.2021 09:28 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 16.0 | 03.11.2021 20:36 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 15.0 | 03.11.2021 20:33 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 14.0 | 27.10.2021 12:40 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 13.0 | 21.10.2021 15:40 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 12.0 | 19.10.2021 22:07 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 11.0 | 13.10.2021 16:11 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 10.0 | 13.10.2021 16:10 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 9.0 | 13.10.2021 16:09 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 8.0 | 06.10.2021 12:53 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 7.0 | 05.10.2021 08:35 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 6.0 | 04.10.2021 18:19 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 5.0 | 04.10.2021 18:11 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 4.0 | 10.09.2021 09:23 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 3.0 | 10.09.2021 09:14 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 2.0 | 07.09.2021 16:51 Honorata Galczewska |
Zamówienia publiczne | 1.0 | 17.08.2021 12:47 Honorata Galczewska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP