W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Administrator skrzynki do e-Doręczeń – webinar dla podmiotów publicznych

31.10.2024

laptop na biurku, napis webinar

Od 1 stycznia 2025 roku podmioty publiczne wskazane w ustawie o doręczeniach elektronicznych będą miały obowiązek korzystać z adresu do e-Doręczeń. Termin ten określił Minister Cyfryzacji w komunikacie z 12 lipca 2024 r.

Zapraszamy przedstawicieli podmiotów publicznych do udziału w kolejnym webinarze informacyjnym dotyczącym e-Doręczeń. Spotkanie odbędzie się 7 listopada (czwartek), w godzinach od 10.00 do 11.30 na platformie Clickmeeting. Temat to administrator i jego rola w skrzynce e-Doręczeń.

Jak wziąć udział w spotkaniu

  1. Zarejestruj swoją placówkę z jednego adresu e-mail (liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń).
  2. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz powiadomienie z indywidualnym linkiem do spotkania.
  3. Na czas webinaru zbierz osoby zainteresowane z Twojej instytucji w jednej sali i dołącz do spotkania na platformie ClickMeeting z jednego urządzenia, tak aby z webinaru skorzystało jak najwięcej osób.

Prześlij swoje pytania

Przypominamy, że na stronie o e-Doręczeniach zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tam potrzebnej Ci informacji, prześlij pytanie przez formularz kontaktowy do 4 listopada, a odpowiedzi otrzymasz na webinarze.

Zachęcamy do udziału i zapoznania się z informacjami na stronie o e-Doręczeniach, gdzie zamieścimy terminy kolejnych spotkań dla podmiotów publicznych.

{"register":{"columns":[]}}