Łatwiejsza wysyłka korespondencji masowej
14.10.2024
Dodaliśmy nową funkcjonalność, która ułatwi użytkownikom wysyłanie korespondencji masowej w skrzynce e-Doręczeń. To potrzeba, którą zgłaszali użytkownicy doręczeń elektronicznych.
Jak działa nowa funkcjonalność
Dzięki temu rozwiązaniu podmioty publiczne mogą importować adresy odbiorców z komputera urzędu do skrzynki e-Doręczeń. Podmioty mogą je przenosić, kiedy wysyłają wiadomość elektroniczną:
- PURDE - w publicznej usłudze rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- PUH - hybrydową.
Jest to prosty proces. Wymaga od użytkownika, aby przygotował plik z adresami odbiorców w formacie CSV.
Jedną przesyłkę masową będzie można wysłać do1000 adresatów. Rozmiar jej załącznika nie może być większy niż 15 MB.
Jakie korzyści daje nowa funkcjonalność
Kiedy zaimportujesz plik z adresami odbiorców, otrzymasz informację m.in o adresach:
- zduplikowanych - czyli takich, które się powtarzają,
- nieczynnych,
- nieznalezionych w bazie adresów elektronicznych - może się tak zdarzyć, kiedy wysyłasz wiadomość PURDE,
- błędnych, które będzie można poprawić bezpośrednio w skrzynce e-Doręczeń - podczas wysyłki wiadomości PURDE i PUH.
W skrzynce e-Doręczeń udostępniliśmy:
- szczegółową instrukcję, która opisuje proces importu,
- przykładowe pliki CSV - dostosowane do rodzaju wysyłanej korespondencji (elektronicznej lub hybrydowej).