W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ósme spotkanie grupy roboczej do spraw e-Doręczeń

27.11.2024

Na pierwszym planie ręce na notatniku, lewa ręka trzyma długopis, w tle laptop, na ekranie osoby biorące udział w spotkaniu online, nieostry obraz

22 listopada odbyło się kolejne spotkanie z przedstawicielami organizacji i jednostek samorządów terytorialnych. Dzień wcześniej Sejm uchwalił nowelizację ustawy o doręczeniach elektronicznych, która trafiła następnie do Senatu.

Podczas spotkania przedstawiciele Centralnego Ośrodka Informatyki zaprezentowali realizowane i planowane działania informacyjno-wdrożeniowe dla podmiotów publicznych. Przekazali między innymi informacje o:

  • dwóch webinarach, które odbędą się  w grudniu,
  • finalizacji prac nad przewodnikiem „Jak skutecznie wdrożyć e-Doręczenia”,
  • nagraniach materiałów w ramach cyklu „Praktycy-praktykom”, w których brali udział przedstawiciele samorządów.

Omówiono także zgłaszane przez samorządy zagadnienia dotyczące zasad wysyłki korespondencji w okresie przejściowym i przesłanek organizacyjnych, które umożliwiają podmiotom odstąpienie od korespondencji w publicznej usłudze doręczeń elektronicznych.

Wciąż zachęcamy podmioty publiczne, aby składały wniosek o adres do e-Doręczeń i aktywowały skrzynkę przed wejściem w życie tego obowiązku.

Kolejne spotkanie grupy roboczej planowane jest na grudzień.

{"register":{"columns":[]}}