W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Podsumowanie dotychczasowych webinarów dla podmiotów publicznych w tym roku

14.04.2025

ekran komputera z widocznym wykresem danych

e-Doręczenia funkcjonują już w podmiotach publicznych – taki obowiązek dla nich wszedł w życie od 1 stycznia 2025 r. My jednak nie zwalniamy tempa i nadal aktywnie wspieramy instytucje we wdrażaniu e-Doręczeń. Dlatego również w tym roku prowadzimy cyklicznie webinary informacyjne na temat e-Doręczeń dla tych podmiotów.

Dotychczasowe spotkania cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem – wzięło w nich udział niemal 2500 podmiotów z całej Polski.

Podczas czterech przeprowadzonych webinarów omówiliśmy najważniejsze zagadnienia związane z e-Doręczeniami, w tym:

  • czym są doręczenia elektroniczne, jakie przepisy je regulują i kto jest zobowiązany do ich stosowania,
  • jak długo trwa okres przejściowy i jak w tym czasie podmiot publiczny powinien prowadzić korespondencję,
  • czym są przesłanki organizacyjne i jakie są wyłączenia w stosowaniu ustawy o e-Doręczeniach,
  • jak korzystać z aplikacji e-Doręczeń,
  • gdzie znaleźć materiały informacyjne i jak uzyskać wsparcie.

Eksperci z Centralnego Ośrodka Informatyki odpowiadali także na pytania uczestników spotkań. Łącznie zadano blisko 300 pytań – część z nich, wraz z odpowiedziami,  zamieściliśmy w sekcji Najczęściej zadawane pytania.

Serdecznie dziękujemy za liczny udział, pozytywny odbiór i aktywność wszystkich uczestników.

Już dziś zapraszamy na kolejne spotkania, które będą kontynuacją rozpoczętego cyklu. Terminy i inne szczegóły dotyczące następnych webinarów opublikujemy wkrótce na naszej stronie.

Do zobaczenia!