W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące trybu zamówienia z wolnej ręki

Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 19 lutego 2018 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym”, prowadzonego przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański

Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 19 lutego 2018 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym”, prowadzonego przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański w trybie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w której stwierdzono  naruszenie art. 5 ust. 1b ustawy Pzp, poprzez udzielenie ww. zamówienia mimo, że nie zostały spełnione przesłanki zastosowania tego trybu na podstawie ww. przepisu. Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli, które nie zostały uwzględnione ani przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, ani przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

KND​_8​_17​_DKZP
KND​_8​_17​_DKZP.pdf 0.37MB
KIO-KD-7-18
KIO-KD-7-18.pdf 0.40MB
Informacja z dnia 30 czerwca 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na zadanie pn. Przebudowa fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu u zbiegu ulic: Al. Wojska Polskiego i ul. Wolności w Jeleniej Górze – zamówienie uzupełniające, udzielonego przez Miasto Jelenia Góra

Informacja z dnia 30 czerwca 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na zadanie pn. Przebudowa fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu u zbiegu ulic: Al. Wojska Polskiego i ul. Wolności w Jeleniej Górze – zamówienie uzupełniające, udzielonego przez Miasto Jelenia Góra, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia od wyniku kontroli w dniu 7 lipca 2014 r., które nie zostały uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

KNZ2023​_14
KNZ2023​_14.pdf 0.20MB
KIO-KD-68-14
KIO-KD-68-14.pdf 0.12MB
Zamówienie na "modernizację linii terapeutycznej do brachyterapii, rozbudowa o system do trójwymiarowej rekonstrukcji położenia aplikatorów i struktur anatomicznych pacjenta"
Zamówienie na „Dokończenie robót związanych z wykonaniem i uruchomieniem wentylacji mechanicznej oraz instalacji wod-kan w budynkach Techno-Parku w Ełku w ramach wykonawstwa zastępczego Umowy Nr 1/ZI/2011 z dnia 4.01.2011 r. zawartej pomiędzy Gminą Miasto Ełk a Zenonem Szyłakiem Zakład Instalacyjny Wod-Kan i C.O. Ełk”

Zamówienie na „Dokończenie robót związanych z wykonaniem i uruchomieniem wentylacji mechanicznej oraz instalacji wod-kan w budynkach Techno-Parku w Ełku w ramach wykonawstwa zastępczego Umowy Nr 1/ZI/2011 z dnia 4.01.2011 r. zawartej pomiędzy Gminą Miasto Ełk a Zenonem Szyłakiem Zakład Instalacyjny Wod-Kan i C.O. Ełk” - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 10, art. 95 ust. 1 ustawy Pzp

Materiały

UZP/DKUE/KD/11/2014
wkd20112014202.pdf 0.18MB
KIO-KD-70-14
KIO-KD-70-14.pdf 0.10MB
Zamówienie na „Nadzór autorski nad inwestycją pod nazwą: Budowa i Wyposażenie I etapu Pomerania Technopark w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”
Informacja z dnia 27 sierpnia 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na „budowę kanalizacji sanitarnej GRP Dn 300 w ul. Jankowickiej w Lusówku” udzielonego przez Tarnowską Gospodarkę Komunalną TP - KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym

Informacja z dnia 27 sierpnia 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na „budowę kanalizacji sanitarnej GRP Dn 300 w ul. Jankowickiej w Lusówku” udzielonego przez Tarnowską Gospodarkę Komunalną TP - KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia od wyniku kontroli w dniu 5 września 2014 roku, które nie zostały uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

informacja20o20wyniku20knz2025201420dkd
informacja20o20wyniku20knz2025201420dkd.pdf 0.27MB
KIO-KD-82-14
KIO-KD-82-14.pdf 0.07MB
Zamówienie na zakup pełnej zintegrowanej linii do HDR z wyposażeniem
Zamówienie na kompleksową rozbudowę Pełnej Zintegrowanej Linii Radioterapeutycznej firmy Varian Medical Systems wykorzystywanej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Kopernika w Łodzi
Zamówienie pn.: wentylacja mechaniczna hali sportowo – widowiskowej
Zamówienie na „Utrzymanie placu budowy Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu wraz z ogrodzeniem i infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania 03570 Budowa Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu”
Informacja z dnia 2 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na zakup aparatury firmy Varian Medical Systems udzielonego przez Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Curie-Skłodowskiej w Warszawie

Informacja z dnia 2 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na zakup aparatury firmy Varian Medical Systems udzielonego przez Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Curie-Skłodowskiej w Warszawie, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia od wyniku kontroli w dniu 12 września 2014 r., które zostały uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

KNZ207​_14
KNZ207​_14.pdf 0.23MB
KIO-KD-92-14
KIO-KD-92-14.pdf 0.16MB
Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 29 września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Gminy Myślenice – Jednostki Realizującej Projekt pn. Czysta woda dla Krakowa – uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Myślenice”

Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 29 września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Gminy Myślenice – Jednostki Realizującej Projekt pn. Czysta woda dla Krakowa – uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Myślenice”, prowadzonego przez Gminę Myślenice w trybie w trybie zamówienia z wolnej ręk, w której stwierdzono  naruszenie art. 5 ust. 1a ustawy Pzp, poprzez udzielenie ww. zamówienia mimo, że nie zostały spełnione przesłanki zastosowania tego trybu na podstawie ww. przepisu. Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli, które nie zostały uwzględnione ani przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, ani przez Krajową Izbę Odwoławczą

Materiały

KD20292014
KD20292014.pdf 0.10MB
KIO-KD-97-14
KIO-KD-97-14.pdf 0.10MB
Informacja z dnia 31 października 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na „dostawę zintegrowanej floty pojazdów niezbędnych do wykonywania podstawowych zadań statutowych PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok” udzielonego przez PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie, w imieniu której działa PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Białymstoku

Informacja z dnia 31 października 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na „dostawę zintegrowanej floty pojazdów niezbędnych do wykonywania podstawowych zadań statutowych PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok” udzielonego przez PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie, w imieniu której działa PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Białymstoku, w której stwierdzono naruszenie art. 134 ust. 6 pkt 1 w związku art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia od wyniku kontroli w dniu 6 listopada 2014 roku, które nie zostały uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

KIO-KD-104-14
KIO-KD-104-14.pdf 0.20MB
Zamówienie na usługę sprzątania pomieszczeń Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach
Zamówienie pn.: Wykonawcy naukowi projektu rozwojowego pt. „Symulator kierowania pojazdami uprzywilejowanymi podczas działań typowych i ekstremalnych”
Zamówienie na „zorganizowanie spotkania integracyjno – rekreacyjnego dla pracowników Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Zamówienie pn.: „usługa serwisu pogwarancyjnego akceleratora Oncor nr 4213, 5038, 5210 i Artiste nr 5438, 5660, 5838 oraz współpracujących z nimi systemami komputerowymi”
Zamówienie na wykonanie wygrodzenia sektorów dla kibiców na stadionie piłkarskim Wisła Kraków
Zamówienie pn.: pełnienie obowiązków Inzyniera Kontraktu dla inwestycji "Budowa trasy tramwajowej os. Lecha - Franowo w Poznaniu" - zamówienie dodatkowe do umów wykonawczych nr 4 i 6
Zamówienie na „Zakup systemu do epitaksji związków metalo-organicznych z fazy gazowej MOCVD”
Zamówienie na "zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Bydgoszczy w sezonie listopad 2013 – marzec 2014"
Zamówienie na „Budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Widok oraz przebudowa istniejącego kanału o śr. 600 w Parku Radziwiłłowskim, przebudowa kanalizacji deszczowej w części ulicy Ogrodowej w Szydłowcu”
Informacja z dnia 29 grudnia 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej następczej przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Połączenie Al. Rejtana z ul. Szopena (w ciągu ul. Wierzbowej i ul. Naruszewicza) wraz z przebudową mostu na rzece Wisłok realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Połączenie Al. Rejtana z ul. Szopena (w ciągu ul. Wierzbowej i ul. Naruszewicza) wraz z przebudową mostu na rzece Wisłok. Zadanie jest współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II”

Informacja z dnia 29 grudnia 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej następczej przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Połączenie Al. Rejtana z ul. Szopena (w ciągu ul. Wierzbowej i ul. Naruszewicza) wraz z  przebudową mostu na rzece Wisłok realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Połączenie Al. Rejtana z ul. Szopena (w ciągu ul.  Wierzbowej i ul. Naruszewicza) wraz z przebudową mostu na rzece  Wisłok. Zadanie jest współfinansowane z Narodowego Programu  Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II”, udzielonego przez Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie,  w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 6 oraz art. 10 ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli doraźnej, które nie zostały uwzględnione ani przez Prezesa Urzędu ani przez KIO

Materiały

WKD2031​_14
WKD2031​_14.pdf 0.07MB
KIO-KD-3-15
KIO-KD-3-15.pdf 0.10MB
Zamówienie na „Wykonanie nadbudowy budynku apteki szpitalnej o kondygnację z przeznaczeniem na laboratorium mikrobiologiczne oraz o kondygnację techniczną”
Zamówienie pn.: „Wykonanie robót dodatkowych z przebudową targowiska miejskiego w Mińsku Mazowieckim”
Zamówienie na „wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła oraz wykonanie iluminacji świątecznych”
Zamówienie na „dostawę artykułów biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej”
Informacja z dnia 03 kwietnia 2015 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii wirusowej w ramach promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013

Informacja z dnia 03 kwietnia 2015 r. o wyniku kontroli doraźnej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii wirusowej w ramach promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013, udzielonego przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w siedzibą w Warszawie, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia od wyniku kontroli w dniu 10 kwietnia 2015 roku, które nie zostały uwzględnione przez Krajową Izbę Odwoławczą.

Materiały

informacja20o20wyniku20kontroli
informacja20o20wyniku20kontroli.pdf 0.21MB
KIO-KD-26-15
KIO-KD-26-15.pdf 0.21MB
Zamówienie na „Wykonanie interwencyjnych badań archeologicznych w obszarze realizacji inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowych na trasach Wolin-Płocin, Ładzin-Rabiąż, Rabież-Kolonia Domysłów, Wolin-Darzowice-Unin w Gminie Wolin

Zamówienie na „Wykonanie interwencyjnych badań archeologicznych w obszarze realizacji inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowych na trasach Wolin-Płocin, Ładzin-Rabiąż, Rabież-Kolonia Domysłów, Wolin-Darzowice-Unin w Gminie Wolin - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 9 i 10 ustawy Pzp, art. 68 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wynik2013
wynik2013.pdf 1.86MB
KIO-KD-39-15
KIO-KD-39-15.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb-95 i oleju napędowego ON na stacji benzynowej zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Francuskiej 78 dla pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach

Zamówienie pn.: zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb-95 i oleju napędowego ON na stacji benzynowej zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Francuskiej 78 dla pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

Materiały

informacja
informacja.pdf 0.18MB
KIO-KD-49-15
KIO-KD-49-15.pdf 0.19MB
Zamówienie pn.: wykonanie robót dodatkowych określanych jako Projekt: „Zagospodarowanie terenu Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia”, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia – Zadanie I projektu PW Stara Kopalnia”

Zamówienie pn.: wykonanie robót dodatkowych określanych jako Projekt: „Zagospodarowanie terenu Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia”, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia – Zadanie I projektu PW Stara Kopalnia”, znajdującego się przy ul. Wysockiego 29 w Wałbrzychu - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp.

Materiały

informacja-copy
informacja-copy.pdf 0.20MB
KIO-KD-48-15
KIO-KD-48-15.pdf 0.33MB
Zamówienie pn.: realizacja zaleceń komisji odbiorowej budynku NOSPR oraz nadzoru akustycznego w ramach inwestycji pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach (NOSPR)
Zamówienie pn.: wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych stropów i przepustów na poziomach od 03 do 6 i na poziomie 17 budynku wysokościowego A-1 szpitala Centrum Kliniczno Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Zamówienie na „dostawę szczepionek przeciwko japońskiemu zapaleniu mózgu”
Zamówienie na „Świadczenie usług w zakresie mycia przemysłowego powierzchni szklanych w obiekcie Centrum Nauki Kopernik”
Zamówienie pn.: dostawa do szkółki leśnej w Wierzchosławicach 800 sztuk palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek oraz 12 sztuk stelaży
Zamówienie na opiekę serwisową sprzętu i oprogramowania HP w Centrali ZUS
Zamówienie pn.: „Zmiana zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej ulicy Mickiewicza i ulicy Poprzecznej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach przedsięwzięcia: Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko – Zdrój – etap I”

Zamówienie pn.: „Zmiana zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej ulicy Mickiewicza i ulicy Poprzecznej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach przedsięwzięcia: Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko – Zdrój – etap I”, w którym stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Materiały

KIO-KD-60-15
KIO-KD-60-15.pdf 0.09MB
Zamówienie na „Wykonanie robót dodatkowych określonych jako Projekt: „Rewitalizacja budynku nr 3” usytuowanego przy ul. Wysockiego nr 29 w Wałbrzychu, obręb nr 18 Biały Kamień, działka nr 218 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia – Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia”

Zamówienie na „Wykonanie robót dodatkowych określonych jako Projekt: „Rewitalizacja budynku nr 3” usytuowanego przy ul. Wysockiego nr 29 w Wałbrzychu, obręb nr 18 Biały Kamień, działka nr 218 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia – Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia”; POIS.11.01.00-00-005/0 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp oraz art. 10 i art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

wk​_-knd​_26​_15-zm​_-anonim
wk​_-knd​_26​_15-zm​_-anonim.pdf 0.17MB
KIO-KD-64-15-
KIO-KD-64-15-.pdf 0.19MB
Zamówienie na zakup biletów lotniczych
Zamówienie na modernizację systemu Komputera Centralnego w 2013 roku wraz z zakupem licencji
Zamówienie na: „zakup energii elektrycznej dla Zarządu Obiektów Sportowych – Park Wodny Koszalin ul. Rolna dz. 18-241/13”
  • Zamówienie na: „zakup energii elektrycznej dla Zarządu Obiektów Sportowych – Park Wodny Koszalin ul. Rolna dz. 18-241/13”, udzielonego przez Miasto Koszalin, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

informacja-KNZ
informacja-KNZ.pdf 0.18MB
Zamówienie na „wykonanie zadania pn. :Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Liszki w miejscowości Kaszów – wykonanie poprawek po poprzednim wykonawcy”
Zamówienie na wykonanie instalacji klimatyzacji dla potrzeb przebudowywanego budynku administracyjnego Nr 9 przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 w Warszawie
  • Zamówienie na wykonanie instalacji klimatyzacji dla potrzeb przebudowywanego budynku administracyjnego Nr 9 przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 w Warszawie - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

informacja-KNZ​_17​_15
informacja-KNZ​_17​_15.pdf 0.27MB
Zamówienie na wykonanie robót budowlanych w zakresie pomieszczeń administracyjno – biurowych zlokalizowanych pod promenadą od ul. Słonecznej w obszarze osi EY 13 – EY 18 – jako zamówienie dodatkowe do umowy nr 5/DRiRI/2012 z dnia 23.05.2012 r. na dokończenie budowy „Stadionu piłkarskiego w regionie północno – wschodniej Polski wraz z zapleczem treningowym”

Zamówienie na wykonanie robót budowlanych w zakresie pomieszczeń administracyjno – biurowych zlokalizowanych pod promenadą od ul. Słonecznej w obszarze osi EY 13 – EY 18 – jako zamówienie dodatkowe do umowy nr 5/DRiRI/2012 z dnia 23.05.2012 r. na dokończenie budowy „Stadionu piłkarskiego w regionie północno – wschodniej Polski wraz z zapleczem treningowym” – naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) ustawy Pzp.

Materiały

knz-21-15-informacja-o-wyniku
knz-21-15-informacja-o-wyniku.pdf 0.21MB
KIO-KD-63-15
KIO-KD-63-15.pdf 0.11MB
Zamówienie pn.: zakup wysiewki tłucznia kolejowego wraz z transportem w ilości 11.280 ton pochodzenia z bieżących remontów – modernizacji torowisk kolejowych, przeprowadzonych na terenie gminy Rozprza w miejscowościach Janówka, Ignaców i Rozprza
  • Zamówienie pn.: zakup wysiewki tłucznia kolejowego wraz z transportem w ilości 11.280 ton pochodzenia z bieżących remontów – modernizacji torowisk kolejowych, przeprowadzonych na terenie gminy Rozprza w miejscowościach Janówka, Ignaców i Rozprza – naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

Materiały

informacja
informacja​_(1).pdf 0.26MB
Zamówienie na: „dostawę gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E”, udzielonego przez Jednostkę Wojskową 1155 Kraków – Balice
  • Zamówienie na: „dostawę gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E”, udzielonego przez Jednostkę Wojskową 1155 Kraków – Balice, w której stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

informacja-JW-1155
informacja-JW-1155.pdf 0.18MB
Zamówienie na: usługę kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych należących do Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie położonych w rejonie Terminala A polegającą na świadczeniu usługi pozostawania w gotowości oraz podjęcia kompleksowego świadczenia usług utrzymania czystości wyznaczonych obiektów, pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Terminalu A Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie na żądanie Zamawiającego

Zamówienie na: usługę kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych należących do Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie położonych w rejonie Terminala A polegającą na świadczeniu usługi pozostawania w gotowości oraz podjęcia kompleksowego świadczenia usług utrzymania czystości wyznaczonych obiektów, pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Terminalu A Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie na żądanie Zamawiającego- naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Materiały

informacja-KNZ-8​_15
informacja-KNZ-8​_15.pdf 0.28MB
KIO-KD-25-15
KIO-KD-25-15.pdf 0.19MB
Zamówienie na: „dostarczenie wyników badania Radio Track dotyczącego słuchalności stacji radiowych w Polsce w 2015 roku”, udzielonego przez Polskie Radio S.A.
Zamówienie na: Wykonanie robót dodatkowych w obiektach nr 7, 8, 9 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia – Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia”
Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”

Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”, udzielone przez Gminę Zbuczyn, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 17 ust. 2, art. 32 ust. 1, art. 35 ust. 1, art. 95 ust. 1, art. 95 ust. 2 orazart. 96 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Materiały

info-o-wyniku-kontroli
info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.19MB
KIO-KD-11-16
KIO-KD-11-16.pdf 0.13MB
Zamówienie na: „wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych związanych z realizacją obiektu Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego”
Zamówienie na dostawę wyposażenia pokoi hotelowych – dostawa z montażem mebli i lamp przypodłogowych
Zamówienie pn.: „Zakup i montaż kontenerów modułowych służących jako zaplecze sanitarne boiska sportowego na Gminnym Stadionie Sportowym w Sypniewie”

Zamówienie pn.: „Zakup i montaż kontenerów modułowych służących jako zaplecze sanitarne boiska sportowego na Gminnym Stadionie Sportowym w Sypniewie” – naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Materiały

zakup-i-montaz-kontenerow-modulowych-sluzacych-jako-zaplecze-sanitarne-boiska-sportowego-na-Stadionie-Sportowym-w-Sypniewie
zakup-i-montaz-kontenerow-modulowych-sluzacych-jako-zaplecze-sanitarne-boiska-sportowego-na-Stadionie-Sportowym-w-Sypniewie.pdf 0.07MB
KIO-KD-37-16
KIO-KD-37-16.pdf 0.09MB
Zamówienie pn.: „Serce Wsi – modernizacja terenów wiejskich na cele integracji lokalnej społeczności Etap I

Zamówienie pn.: „Serce Wsi – modernizacja terenów wiejskich na cele integracji lokalnej społeczności Etap I: 1. Budowa małej architektury – budowa wiaty zadaszenia typu grill w miejscowościach: Jankowice, Studzienice, Poręba, Piasek. 2. Budowa małej sceny na cele rekreacyjno-kulturalne w miejscowości Łąka. 3. Montaż elementów małej architektury w miejscowości Wisła Mała. 4. Utwardzenie ażurowe placu w Studzionce” – naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Materiały

Serce-Wsi-modernizacja-terenow-wiejskich-na-cele-integracji-lokalnej-spolecznosci-Etap-I.pdf
Serce-Wsi-modernizacja-terenow-wiejskich-na-cele-integracji-lokalnej-spolecznosci-Etap-I.pdf 0.08MB
KIO-KD-45-16
KIO-KD-45-16.pdf 0.11MB
Zamówienia na: wykonanie z najwyższą starannością usługi poligraficznej dotyczącej kart do głosowania w wyborach samorządowych w 2014 roku
Zamówienie na: przeprowadzenie kampanii wizerunkowo – informacyjnej projektu pn. „Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie”, udzielone przez Operę na Zamku w Szczecinie
Zamówienie na: „Zmianę sposobu użytkowania poddasza Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie na cele Dziennego Domu Senior – WIGOR”
Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”

Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”, udzielone przez Gminę Trzemeszno, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 34 ust. 3 pkt 2 lit. b oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www
KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www.pdf 0.20MB
KIO-KD-44-16
KIO-KD-44-16.pdf 0.23MB
Zamówienie pn. „Wykonanie robót dodatkowych do umowy podstawowej nr UG.ZP.342/15/2010 na Budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Nowe Polaszki, Stare Polaszki, Wilcze Błota i części Starej Kiszewy”

Zamówienie pn. „Wykonanie robót dodatkowych do umowy podstawowej nr UG.ZP.342/15/2010 na Budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Nowe Polaszki, Stare Polaszki, Wilcze Błota i części Starej Kiszewy”, w którym stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Materiały

Wykonanie-robot-dodatkowych-do-umowy-podstawowej-nr-UGZP342​_15​_2010
Wykonanie-robot-dodatkowych-do-umowy-podstawowej-nr-UGZP342​_15​_2010.pdf 0.08MB
KIO-KD-59-16
KIO-KD-59-16.pdf 0.16MB
Zamówienie na kompleksowe unowocześnienie i rozbudowę Pełnej Zintegrowanej Linii Radioterapeutycznej firmy Varian Medical Systems wykorzystywanej w Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Informacja o wyniku kontroli uprzedniej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na dostawę dla WSOSP samolotu DIAMOND DA-42 NG” z dnia 26.09.2016 r.

Informacja o wyniku kontroli uprzedniej w zakresie legalności wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na dostawę dla WSOSP samolotu DIAMOND DA-42 NG” z dnia 26.09.2016 r. , w której stwierdzono naruszenie  art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli, wykonał zalecenie Prezesa UZP i unieważnił przedmiotowe postępowanie.

Materiały

info-o-wyniku-zm
info-o-wyniku-zm.pdf 0.09MB
Zamówienie na: „Opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju poprzez muzykę w związku z rozpoczęciem starań miasta Katowice do wejścia do sieci miast kreatywnych UNESCO w dziedzinie muzyki wraz z wykonaniem niezbędnych badań”

Zamówienie na: „Opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju poprzez muzykę w związku z rozpoczęciem starań miasta Katowice do wejścia do sieci miast kreatywnych UNESCO w dziedzinie muzyki wraz z wykonaniem niezbędnych badań”, udzielone przez Instytucję Kultury Katowice - Miasto Ogrodów z siedzibą w Katowicach, w którym stwierdzono naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c), art. 10 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 8 ust. 1, art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 2 ust. 1 pkt 3 oraz § 3 pkt 1 lit. f) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

C66EFE8
C66EFE8.pdf 0.23MB
Zamówienie na rozbudowę istniejącego przejścia podziemnego na Rondzie Czyżyńskim w związku z realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa linii tramwajowej na odcinku Rondo Mogilskie – Al. Jana Pawła II – Plac Centralny wraz z systemem sterowania ruchem w Krakowie, Etap B”

Zamówienie na rozbudowę istniejącego przejścia podziemnego na Rondzie Czyżyńskim w związku z realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa linii tramwajowej na odcinku Rondo Mogilskie – Al. Jana Pawła II – Plac Centralny wraz z systemem sterowania ruchem  w Krakowie, Etap B”, udzielone przez Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie – naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

Materiały

Informacje-o-wyniku-ZIKiT-anonim
Informacje-o-wyniku-ZIKiT-anonim.pdf 0.20MB
KIO-KD-79-16
KIO-KD-79-16.pdf 0.17MB
Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego

Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego”, udzielone przez Gminę Żary, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 35 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 68 ust. 1 i ust. 2, art. 95 ust. 1 oraz art. 96 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli
KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.23MB
KIO-KD-78-16
KIO-KD-78-16.pdf 0.07MB
Zamówienie na: „Świadczenie usługi zastępstwa procesowego w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług za okresy przeszłe oraz bieżące do 31 grudnia 2015 r.
{"register":{"columns":[]}}