Ogłoszenie o naborze uzupełniającym kandydatów ze strony pozarządowej na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji - Październik 2023
27.10.2023
Na podstawie § 8 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie Rady Działalności Pożytku Publicznego (Dz.U. 2018 poz. 2052), Przewodniczący Komitetu do spraw Pożytku Publicznego informuje o przystąpieniu do procedury naboru uzupełniającego kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych, związków i porozumień organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwanej dalej „ustawą” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji 2021-2024.
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- opis rodzaju i zakresu działalności uzasadniający udział przedstawiciela danej organizacji pozarządowej, związku i porozumienia organizacji pozarządowych oraz podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ustawy w składzie Rady;
- wniosek prezentujący kandydata, określający jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenia co najmniej 20 organizacji pozarządowych lub podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy lub co najmniej 3 związków stowarzyszeń zrzeszających organizacje pozarządowe lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy, popierające kandydata na członka Rady.
Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i zakres działalności prowadzonej przez organizację pozarządową, której przedstawicielem jest kandydat na członka Rady, związek i porozumienie organizacji pozarządowych lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy, którego przedstawicielem jest kandydat na członka Rady.
Zgłoszenia należy składać do dnia 17 listopada 2023 roku – decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Zgłoszenie można przesłać:
- w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym wraz z poparciem ww. organizacji także podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym oraz oświadczeniem kandydata z elektronicznym podpisem kwalifikowanym (dodatkowo pliki w formie edytowalnej – rozszerzenie *.doc, *.docx) na adres e-mail: sekretariat.rdpp@kprm.gov.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,
- lub pocztą tradycyjną w wersji papierowej (oryginały dokumentów) na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Departament Społeczeństwa Obywatelskiego
Wydział Dialogu Obywatelskiego
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,
- w przypadku kandydata posiadającego poparcie uprawnionych podmiotów częściowo w wersji papierowej, a częściowo w wersji elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym, konieczne jest przesłanie wszystkich dokumentów w wersji elektronicznej (w tym skanów dokumentów podpisanych odręcznie)
i równocześnie przesłanie dokumentów podpisanych odręcznie pocztą tradycyjną.
Uwaga: Dokumenty w formie papierowej powinny zostać spięte w sposób trwały (np. zbindowane, zszyte zszywką). Prosimy o nieprzesyłanie załączników w postaci publikacji książkowych, czasopism itp.
Materiały
Formularz zgłoszeniowy RDPP VII kadencja - X 2023 r.Formularz_zgloszeniowy_RDPP_-_VII_kadencja_-_X_2023_r.doc 0.06MB Klauzula informacyjna RDPP VII kadencja - X 2023 r.
BO_klazuzla-info-RODO-_VII_kadencja_-_X_2023_r.docx 0.02MB