W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia

Zamówienie na "Najem długoterminowy samochodów osobowych na potrzeby Ministerstwa Środowiska"
Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 19 sierpnia 2014 r. postępowania pn.: „Montaż barier ochronnych przy dk nr 36”, prowadzonego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Informacja z dnia 16.09.2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostarczenie 60 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z zainstalowanym oprogramowaniem”

Informacja z dnia 16.09.2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostarczenie 60 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z zainstalowanym oprogramowaniem”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego przez Gminę Radków, w którym stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 2 ustawy w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w związku z § 5 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

KD​_24​_14
KD​_24​_14.pdf 0.10MB
Informacja z dnia 3 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania pn. „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków w Gminie Pietrowice Wielkie”

Informacja z dnia 3 września 2014 r. o wyniku kontroli doraźnej postępowania pn. „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków w Gminie Pietrowice Wielkie”, udzielonego przez Gminę Pietrowice Wielkie,  w której stwierdzono  naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, art. 22 ust. 3 ustawy Pzp  oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w  sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych  (Dz. U. 12, poz. 69 ze zm.). Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku  kontroli doraźnej następczej, które nie zostały uwzględnione przez  Prezesa Urzędu i przez KIO

Materiały

wkd​_27​_14
wkd​_27​_14.pdf 0.14MB
KIO-KD-100-14
KIO-KD-100-14.pdf 0.45MB
Zamówienie na „Przebudowę boiska piłkarskiego w rejonie średniej skoczni.”

Zamówienie na „Przebudowę boiska piłkarskiego w rejonie średniej skoczni.” - naruszenie art. 29 ust. 2 ustawy w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 4 ustawy ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 4 a pkt 1 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Materiały

wynik20knd20362011
wynik20knd20362011.pdf 0.73MB
Zamówienie na Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w Budynku 1C, 1F Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie

Zamówienie na Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w Budynku 1C, 1F Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie - naruszenie art. 29 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 

Materiały

KND203820-20wynik
KND203820-20wynik.pdf 1.89MB
KIO-KD-95-14
KIO-KD-95-14.pdf 0.16MB
Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pleśna w ilości 69 sztuk – Realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie gospodarki wodno ściekowej”

Zamówienie na  „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pleśna w ilości 69 sztuk – Realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie gospodarki wodno ściekowej”,  w którym stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 1 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp

Materiały

wkd32
wkd32.pdf 0.10MB
KIO-KD-109-14
KIO-KD-109-14.pdf 0.09MB
Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Ciężkowice w miejscowościach: Ciężkowice, Bogoniowice, Bruśnik, Falkowa, Jastrzębia, Kąśna Dolna, Kąśna Górna, Kipszna, Ostrusza, Pławna, Siekierczyna, Tursko, Zborowice

Zamówienie na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Ciężkowice w miejscowościach: Ciężkowice, Bogoniowice, Bruśnik, Falkowa, Jastrzębia, Kąśna Dolna, Kąśna Górna, Kipszna, Ostrusza, Pławna, Siekierczyna, Tursko, Zborowice”,  w którym stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 1 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wkd33
wkd33.pdf 0.10MB
KIO-KD-110-14
KIO-KD-110-14.pdf 0.16MB
Informacja z dnia 14 stycznia 2015 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn. „Dostawa 20 pasażerskich wagonów kolejowych w usługą ich finansowania”

Informacja z dnia 14 stycznia 2015 r. o wyniku kontroli uprzedniej postępowania pn. „Dostawa 20 pasażerskich wagonów kolejowych w usługą ich finansowania”, udzielonego przez PKP Intercity S.A.,  w której stwierdzono naruszenie art. 29 ust. 2  w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wniósł zastrzeżenia do wyniku kontroli uprzedniej, które nie zostały uwzględnione przez Prezesa Urzędu a uwzględnione przez KIO.

Materiały

wku​_175​_14
wku​_175​_14.pdf 0.07MB
KIO-KU-7-15
KIO-KU-7-15.pdf 0.09MB
Zamówienie na „Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych oraz samochodu operacyjno-sztabowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007-2013, Priorytet 2 – Poprawa jakości życia, Zadanie 2.1. Ochrona środowiska w obszarze przygranicznym”

Zamówienie na „Zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych oraz samochodu operacyjno-sztabowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007-2013, Priorytet 2 – Poprawa jakości życia, Zadanie 2.1. Ochrona środowiska w obszarze przygranicznym” - naruszenie art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wkd​_4​_15
wkd​_4​_15.pdf 0.09MB
KIO-KD-27-15
KIO-KD-27-15.pdf 0.15MB
Zamówienie na „Dostawy i usługi w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny” – część I

Zamówienie na „Dostawy i usługi w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny” – część I - naruszenie art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 89 ust 1 pkt 2, art. 26 ust. 3, art. 35 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

wkd1​_15r
wkd1​_15r.pdf 0.26MB
KIO-KD-15-15
KIO-KD-15-15.pdf 0.22MB
Zamówienie „Rekultywacja dolnośląskich składowisk odpadów komunalnych”
Zamówienie pn.:„Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gawroniec - Etap I”

Zamówienie pn.:„Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gawroniec - Etap I” – 1) naruszenie art. 29 ust. 2 i 3 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, 2) naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 3) naruszenie § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Informacja20o20wyniku20kd-13​_15-20na20str2020internetowc485
Informacja20o20wyniku20kd-13​_15-20na20str2020internetowc485.pdf 0.17MB
KIO-KD-50-15
KIO-KD-50-15.pdf 0.19MB
Zamówienie pn.: „Dostawa wraz z montażem wyposażenia podstawowego w budynku Instytutu Chemii Kampusu Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Ciołkowskiego”
Zamówienie pn.: „Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, notebooków, urządzeń dla potrzeb sieci komputerowej, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Łódzkiego”
Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”

Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego” – naruszenie art. 29 ust. 1, art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów

Materiały

wkn-22-15-GITD
wkn-22-15-GITD.pdf 0.15MB
KIO-KD-66-15
KIO-KD-66-15.pdf 0.62MB
Zamówienie na „Modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu”

Zamówienie na „Modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” – naruszenie: art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 3 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

KD​_21​_15
KD​_21​_15.pdf 0.07MB
KIO-KD-68-15
KIO-KD-68-15.pdf 0.09MB
Zamówienie na: „sukcesywne dostawy leków i witamin”

Zamówienie na: „sukcesywne dostawy leków i witamin”, udzielone przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „PIAST”, w której stwierdzono naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 87  ust. 1, art. 93 ust. 1 pkt 1, art. 29 ust. 2 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 92 ust. 1 pkt 4 oraz art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

wka​_25​_15
wka​_25​_15.pdf 0.26MB
Zamówienie „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Iłów- zaprojektowanie i wykonanie sieci szerokopasmowej”

Zamówienie „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Iłów- zaprojektowanie i wykonanie sieci szerokopasmowej” - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 8 ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3  i 4 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

Przeciwdzialanie-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Ilow-zaprojektowanie-i-wykonanie-sieci-szerokopasmowej
Przeciwdzialanie-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Ilow-zaprojektowanie-i-wykonanie-sieci-szerokopasmowej.pdf 0.22MB
KIO-KD-3-16
KIO-KD-3-16.pdf 0.19MB
Zamówienie „Budowa sieci szerokopasmowej w ramach realizacji projektu pn.: Stop wykluczeniu cyfrowemu w gminie Rząśnik”

Zamówienie „Budowa sieci szerokopasmowej w ramach realizacji projektu pn.: Stop wykluczeniu cyfrowemu w gminie Rząśnik” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-sieci-szerokopasmowej-w-ramach-realizacji-projektu-pn-Stop-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Rzasnik
Budowa-sieci-szerokopasmowej-w-ramach-realizacji-projektu-pn-Stop-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Rzasnik.pdf 0.23MB
KIO-KD-5-16
KIO-KD-5-16.pdf 0.23MB
Zamówienie „Budowa sieci szerokopasmowej w celu przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu w gminie Cekcyn”

Zamówienie „Budowa sieci szerokopasmowej w celu przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu w gminie Cekcyn” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-sieci-szerokopasmowej-w-celu-przeciwdzialania-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Cekcyn
Budowa-sieci-szerokopasmowej-w-celu-przeciwdzialania-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Cekcyn.pdf 0.13MB
KIO-KD-4-16
KIO-KD-4-16.pdf 0.12MB
Zamówienie „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn – zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowej”

Zamówienie „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn – zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowej” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

Materiały

Przeciwdzialanie-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Mlodzieszyn-zaprojektowanie-i-wykonanie-sieci-swiatlowodowej
Przeciwdzialanie-wykluczeniu-cyfrowemu-w-gminie-Mlodzieszyn-zaprojektowanie-i-wykonanie-sieci-swiatlowodowej.pdf 0.18MB
KIO-KD-2-16
KIO-KD-2-16.pdf 0.21MB
Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej”

Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej” – naruszenia: art. 43 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 22 ust. 4 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 46 ust. 1a ustawy Pzp

Materiały

zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej
zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej.pdf 0.10MB
KIO-KD-16-16
KIO-KD-16-16.pdf 0.22MB
Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, sprzętu audio oraz mebli dla jednostek organizacyjnych w Gminie Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój”
Zamówienie „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć realizowanych w ramach projektu Chcemy się rozwijać”
Zamówienie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania i wyposażenia w ramach realizowanego przez Gminę Żary o statusie miejskim projektu systemowego: Bawimy się ucząc i poznając świat”

Zamówienie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania i wyposażenia w ramach realizowanego przez Gminę Żary o statusie miejskim projektu systemowego: Bawimy się ucząc i poznając świat”, naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Zary2
Zary2.pdf 0.09MB
KIO-KD-20-16
KIO-KD-20-16.pdf 0.18MB
Zamówienie pn. „Doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łaskarzew w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-14-264/13 pn. Indywidualizacja to krok ku rozwojowi - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

Zamówienie pn. „Doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łaskarzew w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-14-264/13 pn. Indywidualizacja to krok ku rozwojowi - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”, naruszenia art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Doposazenie-bazy-dydaktycznej-placowek-oswiatowych,-dla-ktorych-organem-prowadzacym-jest-Gmina-laskarzew
Doposazenie-bazy-dydaktycznej-placowek-oswiatowych,-dla-ktorych-organem-prowadzacym-jest-Gmina-laskarzew-.pdf 0.12MB
Zamówienie pn. „Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Regimin”

Zamówienie pn. „Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Regimin” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 36 ust. 5, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Regimin
Regimin.pdf 0.29MB
KIO-KD-24-16
KIO-KD-24-16.pdf 0.05MB
Zamówienie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Szkoła Bliżej Dziecka w Gminie Mińsk Mazowiecki”
Zamówienie pn. „Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Siła drzemie w indywidualizacji”

Zamówienie pn. „Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Siła drzemie w indywidualizacji”, naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, naruszenia art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, naruszenie § 4 ust. 3 oraz § 3 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane naruszenie,  naruszenie § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp.

Materiały

Zakup-pomocy-dydaktycznych-w-ramach-projektu-Sila-drzemie-w-indywidualizacji
Zakup-pomocy-dydaktycznych-w-ramach-projektu-Sila-drzemie-w-indywidualizacji.pdf 0.11MB
Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół gminy Mstów w ramach projektu Szansa na rozwój z indywidualizacją”

Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół gminy Mstów w ramach projektu Szansa na rozwój z indywidualizacją” – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-wyposazenia-dla-szkol-gminy-Mstow-w-ramach-projektu-Szansa-na-rozwoj-z-indywidualizacja
Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-wyposazenia-dla-szkol-gminy-Mstow-w-ramach-projektu-Szansa-na-rozwoj-z-indywidualizacja.pdf 0.27MB
KIO-KD-29-16
KIO-KD-29-16.pdf 0.12MB
Zamówienie pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do publicznych szkół podstawowych Gminy Grójec w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. „Czas osiągnąć sukces”

Zamówienie pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do publicznych szkół podstawowych Gminy Grójec w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. „Czas osiągnąć sukces” –  naruszenia: art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, § 3 ust. 1 pkt 2) oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, art. 36 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 3 i 4 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.

Materiały

Zamowienie-pn-Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-sprzetu-multimedialnego-do-publicznych-szkol-podstawowych-Gminy-Grojec-w-ramach-projektu-systemowego-POKL-912-pt-Czas-osiagnac-sukces
Zamowienie-pn-Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-sprzetu-multimedialnego-do-publicznych-szkol-podstawowych-Gminy-Grojec-w-ramach-projektu-systemowego-POKL-912-pt-Czas-osiagnac-sukces.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Zakup pomocy dydaktycznych i zestawów komputerowych (laptopów) wraz z dostawą w ramach projektu „Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją”

Zamówienie pn.: „Zakup pomocy dydaktycznych i zestawów komputerowych (laptopów) wraz z dostawą w ramach projektu „Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją” – naruszenia: art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 32 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 2 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, § 3 ust. 1 pkt 2) oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, art. 41 pkt 7) ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 1) rozporządzenia z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych, art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, § 7 ust. 4 rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Zakup-pomocy-dydaktycznych-i-zestawow-komputerowych-laptopow-wraz-z-dostawa-w-ramach-projektu-Uczymy-sie-i-rozwijamy-z-indywidualizacja
Zakup-pomocy-dydaktycznych-i-zestawow-komputerowych-laptopow-wraz-z-dostawa-w-ramach-projektu-Uczymy-sie-i-rozwijamy-z-indywidualizacja.pdf 0.10MB
KIO-KD-32-16
KIO-KD-32-16.pdf 0.14MB
Zamówienie pn. „„Dostawa pomocy dydaktycznych, laptopów oraz mebli, niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu „Jesteśmy za indywidualizacją””

Zamówienie pn. „„Dostawa pomocy dydaktycznych, laptopów oraz mebli, niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu „Jesteśmy za indywidualizacją””.  – naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

dostawa-pomocy-dydaktycznych,-laptopow-oraz-mebli,-niezbednych-do-przeprowadzenia-zajec-w-ramach-projektu-Jestesmy-za-indywidualizacja
dostawa-pomocy-dydaktycznych,-laptopow-oraz-mebli,-niezbednych-do-przeprowadzenia-zajec-w-ramach-projektu-Jestesmy-za-indywidualizacja.pdf 0.09MB
KIO-KD-30-16
KIO-KD-30-16.pdf 0.10MB
Zamówienie pn. „Doposażenie szkół w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne”
Zamówienie pn. pn. „Dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki”
Zamówienie pn.: „Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę Parku Naukowo-Technologicznego Rzeszów-Dworzysko II etap”

Zamówienie pn.: „Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę Parku Naukowo-Technologicznego Rzeszów-Dworzysko II etap” – naruszenie art. 29 ust. 2, art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 4 ustawy  Pzp.

Materiały

Przygotowanie-terenow-inwestycyjnych-pod-budowe-Parku-Naukowo-Technologicznego-Rzeszow-Dworzysko-II-etap
Przygotowanie-terenow-inwestycyjnych-pod-budowe-Parku-Naukowo-Technologicznego-Rzeszow-Dworzysko-II-etap.pdf 0.18MB
KIO-KD-19-16
KIO-KD-19-16.pdf 0.32MB
Zamówienie na Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego i komputerowego, niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu systemowego pn.: „Indywidualizacja moją szansą”

Zamówienie na Zakup pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego i komputerowego, niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu systemowego pn.: „Indywidualizacja moją szansą”- naruszenie art. 29 ust 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 40 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Materiały

Zakup-pomocy-dydaktycznych-oraz-sprzetu-multimedialnego-i-komputerowego,-niezbednych-do-przeprowadzenia-zajec-w-ramach-projektu-systemowego-pn-Indywidualizacja-moja-szansa
Zakup-pomocy-dydaktycznych-oraz-sprzetu-multimedialnego-i-komputerowego,-niezbednych-do-przeprowadzenia-zajec-w-ramach-projektu-systemowego-pn-Indywidualizacja-moja-szansa.pdf 0.11MB
KIO-KD-41-16
KIO-KD-41-16.pdf 0.30MB
Zamówienie – „Doposażenie bazy dydaktycznej klas I – III Szkół Podstawowych w Gminie Trojanów w ramach Projektu: „Stawiamy na Indywidualizację””

Zamówienie – „Doposażenie bazy dydaktycznej klas I – III Szkół Podstawowych w Gminie Trojanów w ramach Projektu: „Stawiamy na Indywidualizację””- naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia, art. 29 ust. 2, art. 26 ust. 3, art. 26 ust. 4, art. 38 ust. 4a pkt 1.

Materiały

Doposazenie-bazy-dydaktycznej-klas-I-III-Szkol-Podstawowych-w-Gminie-Trojanow
Doposazenie-bazy-dydaktycznej-klas-I-III-Szkol-Podstawowych-w-Gminie-Trojanow.pdf 0.10MB
KIO-KD-31-16
KIO-KD-31-16.pdf 0.10MB
Zamówienie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Goszczyn.”

Zamówienie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci  z klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Goszczyn.” - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp; art. 45 ust. 4 ustawy Pzp. 

Materiały

Zakup-i-dostawa-pomocy-dydaktycznych-do-zajec-dla-dzieci-z-klas-I-III-szkol-podstawowych-z-terenu-gminy-Goszczyn
Zakup-i-dostawa-pomocy-dydaktycznych-do-zajec-dla-dzieci-z-klas-I-III-szkol-podstawowych-z-terenu-gminy-Goszczyn.pdf 0.09MB
KIO-KD-34-16
KIO-KD-34-16.pdf 0.10MB
Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Pniewy

Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Pniewy” - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Dostawa-pomocy-dydaktycznych-do-szkol-podstawowych-Gminy-Pniewy-w-ramach-projektu-systemowego-POKL-912-pt-Indywidualizacja-z-Gmina-Pniewy
Dostawa-pomocy-dydaktycznych-do-szkol-podstawowych-Gminy-Pniewy-w-ramach-projektu-systemowego-POKL-912-pt-Indywidualizacja-z-Gmina-Pniewy.pdf 0.08MB
Zamówienie pn. „Modernizacja infrastruktury IT oraz tworzenie i upowszechnianie baz danych dotyczących wydarzeń kulturalnych realizowanych przez Filharmonię Sudecką w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 4, w ramach Priorytetu 6 „Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska -Turystyka i Kultura” Działanie nr 6.4 „Turystyka kulturowa”

Zamówienie pn. „Modernizacja infrastruktury IT oraz tworzenie i upowszechnianie baz danych dotyczących wydarzeń kulturalnych realizowanych przez Filharmonię Sudecką w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 4, w ramach Priorytetu 6 „Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska -Turystyka i Kultura” Działanie nr 6.4 „Turystyka kulturowa” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.” -  naruszenie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp; art. 43 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

Modernizacja-infrastruktury-IT-oraz-tworzenie-i-upowszechnianie-baz-danych-dotyczacych-wydarzen-kulturalnych-realizowanych-przez-Filharmonie-Sudecka-w-Walbrzychu
Modernizacja-infrastruktury-IT-oraz-tworzenie-i-upowszechnianie-baz-danych-dotyczacych-wydarzen-kulturalnych-realizowanych-przez-Filharmonie-Sudecka-w-Walbrzychu.pdf 0.13MB
Zamówienie – „Budowa kanalizacji ściekowej w ul. Ostródzkiej odc. Wierzbiny – Hemara Dn 0,4 L 1075,5 m wraz z odcinkami sieci Dn 0,16/0,2 L 238,4 m w Dzielnicy Białołęka”
Zamówienie pn. „Dostawa wraz z montażem wyposażenia podstawowego w budynku Instytutu Chemii Kampusu Uniwersytetu w B. przy ul. Ciołkowskiego (Przetarg IV)”

Zamówienie pn. „Dostawa wraz z montażem wyposażenia podstawowego w budynku Instytutu Chemii Kampusu Uniwersytetu w B. przy ul. Ciołkowskiego (Przetarg IV)”, naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Dostawa-wraz-z-montazem-wyposazenia-podstawowego-w-budynku-Instytutu-Chemii-Kampusu-Uniwersytetu-w-B-pzy-ul-Ciolkowskiego-Przetarg-IV-wkd​_44​_16
Dostawa-wraz-z-montazem-wyposazenia-podstawowego-w-budynku-Instytutu-Chemii-Kampusu-Uniwersytetu-w-B-pzy-ul-Ciolkowskiego-Przetarg-IV-wkd​_44​_16.pdf 0.23MB
KIO-KD-48-16
KIO-KD-48-16.pdf 0.19MB
Zamówienie na: „Remont korytarzy w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33”
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Sątoczno”

Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Sątoczno”, naruszenie ustawy Pzp: art. 26 ust. 3 i 4 oraz art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 29 ust. 3, art. 41 pkt 15 oraz art. 11 ust. 6, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzeci rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 36 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 46 ust. 4a, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 17.

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-z-przylaczami-w-miejscowosci-Satoczno
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-z-przylaczami-w-miejscowosci-Satoczno.pdf 0.15MB
Zamówienie na „Dostawę wyposażenia dla Projektu pn. Budowa Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego w zakresie wyposażenia w systemy Audio, Wideo, Oświetlenia i Centralnego Sterowania"

Zamówienie na „Dostawę wyposażenia dla Projektu pn. Budowa Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego w zakresie wyposażenia w systemy Audio, Wideo, Oświetlenia i Centralnego Sterowania",  naruszenia art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 93 ust. 1 pkt 1 oraz art. 29 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

wkd​_52​_16Budowa-Centrum-Wystawienniczo-Kongresowego-Wojewodztwa-Podkarpackiego
wkd​_52​_16Budowa-Centrum-Wystawienniczo-Kongresowego-Wojewodztwa-Podkarpackiego.pdf 0.07MB
KIO-KD-53-16
KIO-KD-53-16.pdf 0.16MB
Zamówienie pn. „Przebudowa sali kinowej oraz przynależnych jej pomieszczeń”
Zamówienie pn.: „Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia specjalistycznego – aparatury naukowo badawczej dla laboratorium Kreatywności Akademickiej „Centrum Medyczne” w obiekcie Parku Naukowo – Technologicznego Polska Wschód w Suwałkach Sp. z o.o.”

Zamówienie pn.: „Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia specjalistycznego – aparatury naukowo badawczej dla laboratorium Kreatywności Akademickiej „Centrum Medyczne” w obiekcie Parku Naukowo – Technologicznego Polska Wschód w Suwałkach Sp. z o.o.”, - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust.1 ustawy Pzp, naruszenie art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust.1 ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). 

Materiały

Dostawa-wraz-z-montazem-fabrycznie-nowego-wyposazenia-specjalistycznego-aparatury-naukowo-badawczej-dla-laboratorium-Kreatywnosci-Akademickiej
Dostawa-wraz-z-montazem-fabrycznie-nowego-wyposazenia-specjalistycznego-aparatury-naukowo-badawczej-dla-laboratorium-Kreatywnosci-Akademickiej.pdf 0.11MB
KIO-KD-55-16
KIO-KD-55-16.pdf 0.11MB
Zamówienie na „Dostawę sprzętu multimedialnego wraz z montażem do sal konferencyjnych w Muzeum Pałacu w Rogalinie”
Zamówienie pn.: Dostawa elementów wyposażenia AV w ramach projektu pn.: „Przebudowa i wyposażenie budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej (segment F i G) przy ul. Dąbrowskiego 73 w Częstochowie”
Zamówienie pn.: Zagospodarowanie terenu zadrzewionego na park leśny na terenie Światowego Centrum Badania i Leczenia Częściowej Głuchoty w Kajetanach

Zamówienie pn.: Zagospodarowanie terenu zadrzewionego na park leśny na terenie Światowego Centrum Badania i Leczenia Częściowej Głuchoty w Kajetanach, w którym stwierdzono naruszenie art. 144 ust. 1, art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1, art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 4, art. 25 ust. 1 w zw. z § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

WKD​_35​_15​_DKD-IFPS-anonimizacja-na-strone
WKD​_35​_15​_DKD-IFPS-anonimizacja-na-strone.pdf 0.21MB
KIO-KD-61-16
KIO-KD-61-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn.: „Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w którym zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (3 pojazdy)”

Zamówienie pn.: „Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w którym zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (3 pojazdy)” - naruszenie art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), § 4 ust. 3, § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów z 2013 r.

Materiały

Dostawa-ambulansu-z-wyposazeniem-dla-potrzeb-Wojewodzkiego-Szpitala-Zespolonego-w-Elblagu
Dostawa-ambulansu-z-wyposazeniem-dla-potrzeb-Wojewodzkiego-Szpitala-Zespolonego-w-Elblagu.pdf 0.23MB
KIO-KD-73-16
KIO-KD-73-16.pdf 0.13MB
Zamówienie pn.: „Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” - 2/ZP/EPEC/2014”

Zamówienie pn.: „Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” - 2/ZP/EPEC/2014” – naruszenia: art. 29 ust. 2 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 4 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 11 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 1 ust. 1 pkt 10 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

modernizacja-miejskiego-systemu-cieplowniczego-w-Elblagu-KD​_1​_17
modernizacja-miejskiego-systemu-cieplowniczego-w-Elblagu-KD​_1​_17.pdf 0.10MB
KIO-KD-9-17
KIO-KD-9-17.pdf 0.25MB
Zamówienie pn.: „Dostawa systemu archiwizacji i backupu danych obrazowych dla Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej”
Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji  wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -naruszenie art. 17 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 29 ust. 1 , art. 29 ust. 2, art. 36a, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 90 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów z dnia 19 lutego 2013 r.

Materiały

Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego
Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego.pdf 0.38MB
KIO-KD-18-17
KIO-KD-18-17.pdf 0.31MB
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Międzybórz – etap II B”
{"register":{"columns":[]}}