Koronawirus: Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
03.04.2020
Rzecznik Praw Pacjenta aktywnie wspiera pacjentów i ich bliskich – również poprzez Telefoniczną Informację Pacjenta 800 190 590.
W tym trudnym czasie wielu z nas czuje niepewność, ma pytania i wątpliwości. Dlatego, na podstawie sygnałów, wpływających do nas za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta przygotowaliśmy zestawienie „Najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi”
W linku poniżej znajdziecie pytania i odpowiedzi, dotyczące m.in. praw pacjenta, teleporad, wizyt domowych, możliwości wystawienia recepty oraz zwolnienia lekarskiego czy programów lekowych.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Pamiętaj! W każdej sytuacji, gdy potrzebujesz porady dotyczącej praw pacjenta oraz związanej z Twoimi prawami w obecnej sytuacji, związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa - możesz skontaktować się z Rzecznikiem Praw Pacjenta.
Wystarczy zadzwonić na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 i wybrać prefiks nr 2.