W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Czat: nowa forma kontaktu z Rzecznikiem Praw Pacjenta

11.05.2020

czat

Od 11 maja br. osoby odwiedzające stronę internetową Rzecznika Praw Pacjenta, mogą skorzystać z dodatkowej możliwości komunikacji z ekspertami Biura.

Osoby zainteresowane prawami pacjenta zapraszamy do kontaktu poprzez bezpośrednią rozmowę również w formie czatu.

Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Niezależnie czy korzystacie z komputera, telefonu czy tabletu, po wejściu na stronę główną lub w zakładkę „kontakt” w prawym dolnym rogu pojawi się ikonka czatu. Po kliknięciu na nią rozwinie się aktywne okno rozmowy poprzez które możecie zadawać pytania naszemu konsultantowi.

Nie zwlekaj, wejdź na stronę www.gov.pl/rpp i napisz do nas.

Z konsultantami Rzecznika Praw Pacjenta można również porozmawiać za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta pod bezpłatnym nr 800 190 590.

{"register":{"columns":[]}}